
Hej alle saab entusiaster, venner, naboer, fjender og alle dem som bare er interesserede i biler !
Så er datoen for næste Saab træf for alle, Saabster træf no. 7 klar.
Året 2010 blev jo et rigtig flot år med mange biler, et stort fremmøde og en super interesse for både arrangementet samt for mærket SAAB.
Nu er det således tid til en dato for det 7. arrangement i rækken.
Arrangementet afholdes iår søndag d. 21.8.2011 kl. 13:00
ALLE er velkomne til arrangementet, uanset model, alder, klubmæssige referencer eller nationalitet så kom endelig og tag din nabo med.
Her et kort til dem, der ikke kender stedet:

Det er som tidligere på pladsen foran stationsbygningen.
Link til kort til pladsen: http://map.krak.dk/m/pExkp
Jeg håber at I igen vil være med til at sprede budskabet og lade rygtet gå videre til alle dem I kender.
Mere info vil følge i denne tråd når vi nærmer os dagen.
Mvh. Anders














