Til oplysning for dem der ikke følger med på Saabs United:
Der er træf Lørdag d 1. Oktober 2011 i Trollhättan for alle der har lyst til at være med
Festen er i SU regi, og er ikke et forsøg på at gentage Save Saab konvojerne, men snarere en fest for at samle mennesker der har et forhold til Saab i mere glædelig anledning end det der er mest fremtrædende allesteder i øjeblikket
Træffet er planlagt på samme måde som en endagsudgave af Saab Festival med et par udvidelser
ANA vil være åbent med salg af nye og brugte dele og Hirsch samt Maptun vil være tilstede i ANAs lokaler med meget gode tilbud og information
For de interesserede vil man kunne få "testinstalleret" trim på dagen
Der er åbnet for stumpemarked på ANAs område, og der er adgang til prøvekørsler af biler fra ANA.
Alt efter omstændigheder også af biler udlånt af Saab
Saab Museet vil være åbent på dagen
Festen er planlagt til at vare fra Kl.09:00 til omkring midnat
Der vil blive arrangeret en middag med deltagelse af folk fra Saab og fra Saab Veteranerne der vil fortælle om historien helt tilbage fra begyndelsen
Selv om det ikke er en gentagelse af Save Saab konvojerne er tilslutningen i SE nu så stor at der planlægges at køre i konvoj fra Stockholm.
Deltagerne fra Europa vil i løbet af Fredag d. 30/9 ankomme til Danmark, hovedsageligt via Rødby-Puttgarten og forsøge at samles her for at køre videre i samlet flok
Jeg har talt med flere af deltagerne for at finde et samlingssted i DK på vejen hvor deltagere fra Danmark kan støde til.
Jeg vil opdatere tråden efterhånden som der kommer flere oplysninger til, men hvis nogen fra Danmark vil med må de da meget gerne melde ud.
Det vil jo være trist at være den eneste dansker på vejen
Mvh


