Hej
Vil blot skrive at jeg her til eftermiddag har haft en skøn tur med taget nede i 12g. Det var dejligt og nu må vi vente vel ca. 5 md før end at vi rammer de 10 + g. igenn..
Peter
Sidste tur med taget nede eller...
Redaktør: Bestyrelsen
- Carzzzer
- SUPER SAAB FREAK
Jeg går stadig og venter på afgift og plader fra SKAT... så jeg skal da ud en tur med taget nede lige så snart jeg kan, om det så kræver kaninskindshue og en uge med dobbeltsidet galloperende lungebetændelse bag efter 
/Carsten
SAAB 9-3 2.0T Arc Convertible US 2004
Eat - Sleep - Boost
SAAB 9-3 2.0T Arc Convertible US 2004
Eat - Sleep - Boost
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

- Kontakt:
Jeg kører stadig i min, da min '83 turbobil har stået inde til synsklargørelse.
Turboen trækker ikke igennem på min Cab, da jeg skal have den til de tager mit kørekort når jeg blir for gammel, uden at skulle have byttet gearkasse på den.
Turboen trækker ikke igennem på min Cab, da jeg skal have den til de tager mit kørekort når jeg blir for gammel, uden at skulle have byttet gearkasse på den.
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

Pyt med der skal nogle sliddele til i ny og næ ( motordele og frisk gearkasse ) turbo trækket fra en B202 der ånder totalt igennnem uden asma mangel på tryk er det hele værd..
Åd en mercer med kæmpe motor på vej ud på motorvejen, selv om han kæmpede godt imod
Spist af en blød hat og 1245 kg ægte svensk stål fra Finland :sunglasses
Åd en mercer med kæmpe motor på vej ud på motorvejen, selv om han kæmpede godt imod
Spist af en blød hat og 1245 kg ægte svensk stål fra Finland :sunglasses