http://di.se/Artiklar/2012/1/12/255715/ ... aabmuseet/
innovatum overtager museet
Redaktør: Bestyrelsen
- kim96v4
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
9K cse 2,0 T
- Johannesen
Innovatum!, det lyder lidt som noget man propper i vaskemaskinen.Hvem i himlens navn er de?
Nuværende vogne i garagen:
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
- khrisdk
- Webmaster
Da det ligger lige op af Museet er det et glimrende sted at placere datteren mens far tøffer rundt.
Det er garanteret også et af de eneste steder i verden hvor en af sofaerne er en halv Saab Cab
Da det ligger lige op af Museet er det et glimrende sted at placere datteren mens far tøffer rundt.
Det er garanteret også et af de eneste steder i verden hvor en af sofaerne er en halv Saab Cab
For Those About To Rock..We Salute You..
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
- tknage
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Budene skal være administratorene i hænde senest den 20. Lad os håbe planen om, at inovatum overtager holder.
Budene skal være administratorene i hænde senest den 20. Lad os håbe planen om, at inovatum overtager holder.
Mvh. Thomas
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
- kim96v4
tjaa der skal jo sættes en pris på bilerne og summen af de bedste bud må jo være hvad det skal koste samlet...
man kan så frygte at der kommer nogle kinesere eller andre med hang til teknologi der byder HØJT på aero-x, 9-x air osv
meeen lad os nu se jeg er optimist
hellere være optimist og tage fejl end være pissimist og tage fejl... så bliver dagen sgu så kedelig :bigsmile
man kan så frygte at der kommer nogle kinesere eller andre med hang til teknologi der byder HØJT på aero-x, 9-x air osv
meeen lad os nu se jeg er optimist
hellere være optimist og tage fejl end være pissimist og tage fejl... så bliver dagen sgu så kedelig :bigsmile
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende
9K cse 2,0 T
9K cse 2,0 T
- Johannesen
Tx Khris, det beroliger mig lidt. Jeg må ærligt tilstå, at jeg forstår ikke en bjælde hvis den svenske stat ikke går ind og køber hele lortet. Det er da svensk kulturarv for faen, ligesom Opeth, Evergrey, det Stockholmske blodbad og langhåret fuldskab. Nå ja og selvfølgelig også Stockholm syndromet....
Nuværende vogne i garagen:
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475