Det tidl. SAAB krise forum, som nu indikerer at nyt fra SAAB Spyker kan postes her samt viden om SAAB Spykers nye tiltag kan deles med andre. Gæster på siden kan også skrive her.
Det lyder fuldstændigt sindssygt at destruere 100 biler og man får helt ondt i maven ved tanken. Jeg har dog en teori hvorfor. Så vidt jeg ved er det 9-5 teknologien GM er ør overfor. Ved at skille sig af med skidtet, åbner man banen for en køber, og GM har ikke noget at skulle have sagt og kan rende og hoppe. Så måske er det en god ting, at det sker. - sort of.
For den del der måtte dreje sig om 9-5SC kunne det også være et spørgsmål om at der mangler en type godkendelse og de derfor ikke har en egentlig salgs værdi
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
I Dk er de måske ikke så interessante, men andre steder i EU kan de vel indregistreres som kitcars og derfor burde de kunne komme ud at køre. I danmark vil det helt sikkert kræve en eller anden form for europæisk typegodkendelse, men med tålmod så kunne det nok også gøres. Om ikke andet, så ville jeg slå bagsædet ned og fremover ta min middagslur i verdens svedigste seng.
Nuværende vogne i garagen:
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"