Hej
Er der nogen der kan sige noget om hvor stort et projekt det er at bygge en højrestyret bil om til en venstrestyret ( 900 cab )
Det skal siges at jeg har en ekstra venstrestyret bil at tag dele fra.
Eller er det måske helt umuligt ?
Vh GS
ombygning fra Højre til venstrestyret
Redaktør: Bestyrelsen
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

Det kan man "sagtens" der er en del mekanik der skal skiftes rund.
Men det er foretaget flere gange. OG900 er ikke så slem...
Men det er foretaget flere gange. OG900 er ikke så slem...
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- groftsalt
- SAAB NET NYBEGYNDER
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
snakker vi OG900 eller NG900
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
- dvj
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Ud fra mine erfaringer og med det ledningarbejde, jeg har lavet på min egen ng900t fra 97(monterede klimaanlæg), så skal hele ledningsnettet flyttes over fra donorbilen. Ng900 har ikke samlet ledningerne med stik, men derimod lavet det hele i en stor samling.
Hilsen Dennis
Ud fra mine erfaringer og med det ledningarbejde, jeg har lavet på min egen ng900t fra 97(monterede klimaanlæg), så skal hele ledningsnettet flyttes over fra donorbilen. Ng900 har ikke samlet ledningerne med stik, men derimod lavet det hele i en stor samling.
Hilsen Dennis
- dvj
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Hvor stort projektet er afhænger af din erfaring og viden omkring ledningsarbejde.
Det kræver desuden at de to modeller er samme årgang og samme type. Send evt. en pmer hvor du bor henne i verden. Evt. Skype brugernavn, så vil det være muligt at fortælle lidt mere om det.
Hilsen Dennis
Hvor stort projektet er afhænger af din erfaring og viden omkring ledningsarbejde.
Det kræver desuden at de to modeller er samme årgang og samme type. Send evt. en pmer hvor du bor henne i verden. Evt. Skype brugernavn, så vil det være muligt at fortælle lidt mere om det.
Hilsen Dennis
- groftsalt
- SAAB NET NYBEGYNDER
Måske du kan smide mig en mail med dit tlf nr , så kan jeg ringe til en aften og høre lidt nærmere om det.
psc@post6.tele.dk
Vh Peter
Måske du kan smide mig en mail med dit tlf nr , så kan jeg ringe til en aften og høre lidt nærmere om det.
psc@post6.tele.dk
Vh Peter