Banner cycler

96 GL som hverdagsbil?

Forum for alt der drejer sig om alt til vores elskede Veteran modeller Saab 92, 93, 94, 95, 96 og 97

Redaktør: Bestyrelsen

sigurd
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15. feb 2012, 23:08

96 GL som hverdagsbil?

15. feb 2012, 23:18

Hej
Jeg er 17 år og i gang med at tage kørekort. Jeg er vild med de gamle saab'er og især 96'eren.

Det er nok ikke populært at benytte dem til hverdagskørsel, men når budgettet ikke er så stort, så skal den bil jeg køber også kunne bruges når Kreidleren er i vinterhi.

Jeg vil derfor spørge jer om det ville fungere. Hvor store er udgifterne? Hvor langt kan man køre på literen? Og hvad koster import fra sverige (ikke som veteranbil)?

På forhånd mange tak

Sigurd Ildvedsen


Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:
Indlæg: 12248
Tilmeldt: 19. aug 2005, 08:27

15. feb 2012, 23:43

Den kører 12-13 km/literen og rådner væk på rekordtid når den bruges som helårsbil. Så får du brug for Kreidleren. Jeg var 18, da jeg fik min første bil, en totakts-96 fra 1963. :wink:

Udgifterne bestemmes af om du selv kan lave bil. Min totakter holdt op med at lade og det var hylende snestorm og jeg havde ingen steder at lave den.

Den røg op til Frede, mekanikeren på den lokale Gulf-tank. Jeg fortalte at jeg havde lagt Ball værkstedshåndbogen på bagsædet. Han sagde at den kunne jeg godt tage med mig, han kendte godt de gamle SAABer. Efter 3 dage havde han ikke fundet fejlen, men bilen kom med friskopladet battteri og ingen regning. Bilen var jo heller ikke blevet repareret, så der var ikke noget at skrive regning på.

Mester lod mig, på trods af brandtilsynets forbud, tage bilen ind i hangaren. Jeg tog dækslet af tokerneladerelæet og fandt tilbagestrømskontakterne brændte. De blev renset med en glasbørste og så ladede den lystigt igen.

Siden da har mine biler aldrig været i fremmede teknikerhænder og jeg holder 4 biler i drift for meget, meget få penge. Nyeste bil, konens, er 19 år gammel.. :D
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262
Brugeravatar
Speedy
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:
Indlæg: 6960
Tilmeldt: 28. maj 2004, 17:01

16. feb 2012, 07:41

Hej Sigurd

Hvis dine midler er små ville jeg IKKE overveje en 96, alene fordi de kræver lidt mere daglig pleje hvis den skal kører året rundt.

De går ikke meget over 12 på en liter valle og en import fra sverige inkl. afgift for en 96 i fornuftig stand (v4 tænker jeg) kan du givetvis klare for ca. 25.000.... DU skal være lidt obs på forsikring da den kan være svær at forsikre hvis du ikke har andre biler og du er nystarter.

Mvh. Anders
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk

Saab 96V4 '67 SilverSand
Saabo Campingvogn #238 fra '66
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
sigurd
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15. feb 2012, 23:08

16. feb 2012, 11:37

Jeg kan godt lave bil... Og hvis jeg ikke kan klare det, så har jeg nogle venner der er mekanikere. Vi har da ved fælles hjælp fået en og900i op og køre. Defekt motor, på med ny motor, viste sig at være defekt, og så endnu en motor, nu kører den bare.

Jeg har desuden to Ford V4 motorer liggende.

Er 96'eren ikke den saab (tæller ikke gm med) der går længst på literen? Den er jo noget lettere end 99 og 900.

Med hensyn til forsikring, kan jeg sandsynligvis nå ned på 7500-8000,-

Kan man ikke godt bruge 96'eren året rundt, hvis man sørger for at en ordentlig undervognsbehandling, vaske og polere?

Tak for svarene

Mvh. Sigurd
Yamaha Fs1 k1 '78
Kreidler Florett '71
... Trommevirvel...
SAAB 96 V4 '70 - Det gule lyn AKA. Anna
Brugeravatar
Jsa
EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 322
Tilmeldt: 4. okt 2004, 10:37

16. feb 2012, 11:44

Hvis det lige er 96 du er brændt varm på. Jamen så er det jo sådan det er.
Hvis det er gamle Saab'er generelt, så ville jeg kaste blikket efter en 99 eller Og900.
Min første bil var en 99 GL. Det er, vil jeg stadigvæk holde på, den bedste bil jeg har ejet.
Med 5 gear, og en overvejet kørestil, fik jeg lusket den op på 11,3 over 500 km. Omkostningerne.... Jamen jo mere du kan selv, jo billigere. Har du selv lidt garrageplads, samt plads til at opbevare div. reservedele, du klunser hen af vejen. Så behøves det ikke koste alverden at holde sådan en fin gammel dame på astfalten.
Nu:
Saab 9-3 2,2 TiD SE '00
Pre:
Saab 99 Turbo '78
Citroen Saxo 1.4i '98
Saab 99 GL '81
Saab 99 GL '84
Saab 99 Turbo '79
Saab 99 GL '81
Brugeravatar
Jensen
Administrator
Indlæg: 6767
Tilmeldt: 5. okt 2004, 20:57

16. feb 2012, 12:01

SAAB V4 og Kreidler Florett, den kombination har jeg også :mrcool

V4'eren er en super bil og ganske behagelig at køre i så længe man ikke sniger sig ud på motorvejen.
Hvad er dit kørselsbehov i km? Hvis ikke det er så stort kan det sagens lade sig gøre.
Jeg kører helst ikke i min i det salthelvede vi har på vejene for øjeblikket så jeg ved ikke lige hvor slem den er mht. rust, men før 1976 var de vist lavet i noget lidt bedre blik end de sidste modeller.
Jeg har kørt 15 km/literen på en længere tur i min, men regn med ca 12 km/liter ved alm. kørsel. Den er lavt gearet, så hastigheder over 90 km/t koster.
Vær dog klar over at skal den bruges til daglig kørsel, så skal den først have den helt store tur, ellers kan du reparere på den i tide og utide. Det er jo ved at være en ret gammel bil nu. Men på www.saab-v4.co.uk (forum) er der en del der kører i den som daglig transportmiddel uden de helt store problemer.
Ydermere er den sikkerhedsmæssigt på væsentligt højere niveau end en golf2 eller lignende som de fleste 18'årige jo starter i.
Bare spring ud i det. Der er jo ingen der siger du skal køre i den de næste 20 år, så hvis du bliver træt af den kan den jo bare udskiftes med en og900 ;)

MVH Mads
Mads Jensen, medlemnr. 143
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
sigurd
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15. feb 2012, 23:08

16. feb 2012, 12:30

Tak for svarene.

Mit kørselsbehov er ikke så stort. Jeg vil tro det ligger mellem 5.000-10.000 om året. Det er inkl. et par ferier om sommeren.

Jeg kunne sagtens være interesseret i andre gamle Saab'er, men 96'eren tiltaler mig, da den er lettere, og lidt mere speciel.
Hvis det bliver en 99, skal det være en coupe, altså med den lange bagsmæk.
Senest rettet af sigurd 19. mar 2012, 21:35, rettet i alt 1 gang.
Yamaha Fs1 k1 '78
Kreidler Florett '71
... Trommevirvel...
SAAB 96 V4 '70 - Det gule lyn AKA. Anna
Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:
Indlæg: 12248
Tilmeldt: 19. aug 2005, 08:27

16. feb 2012, 13:13

SAAB 96 er den mest suveræne vinterbil SAAB har lavet, og er den bedst styrende bil som er kommet ud af fabrikken, set bort fra Sonett, som er bygget over samme læst. Jeg brugte min TT 96 i syv år som altvejrsjager, så var den så uhjælpeligt rådnet bort, at ingen forstod at jeg satte den i stand.

Efter det afsindingt ekstensive svejsearbejde blev den hejset op i et træ og sandblæst med en vejarbejdekompressor. Karrosseriet vejer 188 kg. Nu står den i min 50 kvm. garage, og kan trille og styre, som restaurationsprojektet som gik i stå. Har tre totaktsmotorer og bla. en firetrins gearkasse med "lille" klokke til totaktsmotorer og har en komplet V4 motor med gearkasse med 85 på klokken stående i den lille garage på 20 kvm. I den lille garage står også en komplet flødefarvet '61 96 totakter, kommede fra Kjeld Hansen, Danmarks bedst kørende totaktsracermand. Herre, giv mig tid, i stedet for at jeg konstant skal rende på arbejde.. :oops:

Så ja, man kan sagtens bruge en 96 som hverdagsbil, men rusten er altså et problem.
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262
sigurd
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15. feb 2012, 23:08

16. feb 2012, 13:21

Jeg vil se på hvilke muligheder der er for at bekæmpe/forebygge rust. Fx. er det vel en god ide at montere glasfiberskærme.

Jeg ved ikke om i så den, men jeg har holdt lidt med blocket.se og er faldet for en der var i Umeå... Den var rødbrun og så ud til at være i god og original stand. Den stod til 12.000 svenske.
Er der forskel på afgiften afhængig af om den indføres i danmark som veteran eller bare hverdagsbil?
Yamaha Fs1 k1 '78
Kreidler Florett '71
... Trommevirvel...
SAAB 96 V4 '70 - Det gule lyn AKA. Anna
sigurd
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15. feb 2012, 23:08

16. feb 2012, 14:54

Jep dem har jeg haft kig på, men jeg var ude efter en gl. den med plastic kofangeren, den orange ser da også fin ud.
Yamaha Fs1 k1 '78
Kreidler Florett '71
... Trommevirvel...
SAAB 96 V4 '70 - Det gule lyn AKA. Anna
Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:
Indlæg: 12248
Tilmeldt: 19. aug 2005, 08:27

16. feb 2012, 15:46

Jeg har ganske god erfaring med fiberskærme, specielt 2 Svenske fabrikater, som jeg ikke længere husker navnene på, men mange 96 freaks har en snobbet "Uff, nej"-holdning til fiberskærme, men dem om det..

Mange 96'ere blev 10 år gamle når de vinterkørtes, så var de rådnet bort hinsides reparation. :(
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262
Brugeravatar
Solgaard
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 13. jan 2004, 01:27

16. feb 2012, 19:22

Hej Sigurd

Min første bil var en SAAB 96 V4 76er. Det er en utrolig dejlig bil på mange måder og en af de bedste til at kører i sne. Jeg har også kørt SAAB 96 om vinteren og det er den god til. Bunden er flad som pandekage så den er ikke så slem.

Du kan evt. købe min gule SAAB 96 76er: http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=170263

Mvh. Henrik Solgaard 22344500
Billede

Mine SAAB billeder mm: http://solgaard.ljbk.dk/
Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:
Indlæg: 12248
Tilmeldt: 19. aug 2005, 08:27

16. feb 2012, 20:16

Når de efter endt arbejdstid stod og skovlede sne væk fra hjulene på deres baghjulstrukne 215 dækudstyrede biler på firmaparkeringen, sprang far her ind i sin '63 Trubbnos med 155 vinterdæksskiver på og kørte sin vej uden at skovle. :sunglasses

Man trak knappen for startkarburator helt ud, så startede totaktsmotoren øjeblikkeligt i minus 10-15°C. frost. :mrgreen:

Bilen er helt flad i bunden. Det eneste som rager ud, er det langsgående lange udstødrør. Intet mindre end sensationelt genialt. Det er også en "SAAB-Special", som er forsvundet. :(

Billede

Opel kom med en eller anden udvandet reklamefloskel på en af deres Kasket modeller, nemlig at de havde fundet ud af at man dramatisk formindskede luftmodstanden ved at lave bunden flad. :roll: Jatak, det vidste SAAB sgu da alt om i 1947, da den første bil var på tegnebrættet.

Bilen har ikke rigtigt nogle krinkelkroge og traverser og hvad har vi, i undervognen. Alligevel kunne den ruste noget så forskrækkeligt. SAAB brugte undervognstjære af så forfærdeligt inferiør kvalitet, så et Russisk tjæreprodukt fra 1912 overgik det med flere meter. :evil:

Man kan få Lokari inderskærme til bilen. Det sidder i den '74 96V4 som min nu hedengangne mor kørte i, i 10 år. Den står under det halvtag jeg byggede til den, opad garagesiden, hvor den nu har stået siden '98. Den venter også på restauration. Den er ikke så slem, men der skal da syes i den med CO2'eren før den kan synes. Men rust i hjulkasserne er der intet af, takket være inderskærmene. :D
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262
tono
SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 17. feb 2005, 20:04

16. feb 2012, 21:01

Sigurd

Umeå er for mig lige så langs væk som Gardasøen.... men bilerne deroppe er ofte i bedre stand.
.. fra en tid, hvor SAAB fremstillede biler.
sigurd
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15. feb 2012, 23:08

16. feb 2012, 21:12

Ja... det kunne da også blive en fed tur! hehe.
Min gamle lære fra motorlære hentede et rugbrød i rigtig god stand til ingen penge der oppe.
Yamaha Fs1 k1 '78
Kreidler Florett '71
... Trommevirvel...
SAAB 96 V4 '70 - Det gule lyn AKA. Anna
Brugeravatar
Jsa
EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 322
Tilmeldt: 4. okt 2004, 10:37

18. feb 2012, 12:42

Umeå. Herregud, der er stadigvæk langt til nordnorge derfra. Min halvsøster boede i Vadsø, nord for Kirkenæs, på den anden side af varangerfjorden i 4, år fra 92 til 96. Min søster og jeg, tilbragte usansynligt mange timer på bagsædet af far's Skoda 120. Og hold nu fast, det var den samme 120'er vi kørte op i begge gange i 94 og 96. Men fantastisk tur.
Tog op, bil hjem igen, og telt på nakken, og så få en tur/ferie ud af det. Det lyder absolut som en god plan.
Nu:
Saab 9-3 2,2 TiD SE '00
Pre:
Saab 99 Turbo '78
Citroen Saxo 1.4i '98
Saab 99 GL '81
Saab 99 GL '84
Saab 99 Turbo '79
Saab 99 GL '81
Brugeravatar
Solgaard
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 13. jan 2004, 01:27

29. feb 2012, 17:24

Billede

Mine SAAB billeder mm: http://solgaard.ljbk.dk/
Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:
Indlæg: 12248
Tilmeldt: 19. aug 2005, 08:27

29. feb 2012, 17:56

Han kører godt til i føret.. :shock:

SAAB 96 er den SAAB model som sidst standses af snehøjde og en af de mest suveræne tohjulstrukne glatførebiler der overhelehovedet er fremstillet. :wink:
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262
sigurd
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15. feb 2012, 23:08

29. feb 2012, 18:00

Det er bare surt de absolut vil have alt det salt på vejene. Ryd og så bedre dæk.. evt. pigdæk.

Solgaard jeg har sendt dig en mail ang. din 96'er. Den er da meget fin:-)

Hvad koster en 99 turbo combi normalt i synstand?
Yamaha Fs1 k1 '78
Kreidler Florett '71
... Trommevirvel...
SAAB 96 V4 '70 - Det gule lyn AKA. Anna
slyngborg
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. jul 2004, 20:09

1. mar 2012, 08:31

Ved det er svært at finde en og900 i god stand i dag, men du får så meget bil for pengene. Hvis du kan finde en turbo er det endnu sjovere, hvis man passer bilen med vand og olie, så er der bil i mange år frem. Pas dog på med at finde en turbo som har været skruet for meget i.

Min første bil var en og900 T8 fra 83, har den iøvrigt stadigvæk og den tror jeg aldrig jeg slipper.

Hvis min og900 var i tip top stand, og kørte lide længere per liter så tøvede jeg ikke med at skifte min 9-3 cab ud.
1983 OG900 T8 Projekt!

2001 9-3 SE Cab
sigurd
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15. feb 2012, 23:08

1. mar 2012, 08:42

Ja, min ven har en og900i fra 91. Den er også dejlig, men jeg kan godt lide 96'eren for dens historie. Og så er det forhåbentligt billigere at forsikre den, frem for de senere...
Yamaha Fs1 k1 '78
Kreidler Florett '71
... Trommevirvel...
SAAB 96 V4 '70 - Det gule lyn AKA. Anna
sigurd
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15. feb 2012, 23:08

1. mar 2012, 09:57

Hvad gør man med topstykket for at kunne køre på blyfri benzin?
Yamaha Fs1 k1 '78
Kreidler Florett '71
... Trommevirvel...
SAAB 96 V4 '70 - Det gule lyn AKA. Anna
Brugeravatar
Speedy
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:
Indlæg: 6960
Tilmeldt: 28. maj 2004, 17:01

1. mar 2012, 10:02

Hvis det er topstykket på en V4, så tager man det af, får isat ventilsæder af panserstål og monterer det igen...en operation som koster lidt hos en cylinderservice værksted + en sæt motorpakninger og en weekends arbejde.

Du kan sagtens køre blyfri MEN ventilsæderne på en v4 motor bliver hurtigt slidt og du skal indstille ventiler ofte samt må planlægge at få lavet topstykke tidligere hvis du kører blyfri på den. Der er flere som kører blyfri og det virker fint men slidet øges.

Casper Fischer herinde har tidligere lavet 4 sæt topstykker (8 ialt) til mig og de er super fine og kører upåklageligt.

Mvh. Anders
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk

Saab 96V4 '67 SilverSand
Saabo Campingvogn #238 fra '66
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Brugeravatar
Speedy
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:
Indlæg: 6960
Tilmeldt: 28. maj 2004, 17:01

1. mar 2012, 10:05

Billede

Billede
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk

Saab 96V4 '67 SilverSand
Saabo Campingvogn #238 fra '66
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
tono
SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 17. feb 2005, 20:04

1. mar 2012, 10:06

... eller anvender "blytilsætning" :arrow:
.. fra en tid, hvor SAAB fremstillede biler.
Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:
Indlæg: 12248
Tilmeldt: 19. aug 2005, 08:27

1. mar 2012, 10:25

Det er noget man bør gøre, hvis topstykkerne af anden årsag skal renoveres.

Jeg kørte i rigtigt mange år og hældte blytilsætning i min 900 T8 fra '83, da jeg ikke kunne finde et definitivt svar på, hvorvidt den var blyfri eller blyfri ikke. Det fandt jeg for et par år siden og holdt så op med at hælde det stads i.

I gamle dage, da den blyfri blev indført, sad der anvisninger på tankstationerne, om hvilke biler der kunne køre blyfrit og hvilke der ikke kunne. Ved SAAB stod der noget pladder om "blytilsætning ved hver anden tankning."

Næhh, ikke her. Enten kan bilen ubetinget køre blyfrit, eller også kan den ikke. Så hveranden tankning betød for mig bly hver gang. Tankstationerne betaler sgu ikke mine nedgnaskede ventiler og sæder, fordi jeg har kørt blyfrit i en bil som ikke kan undvære blytilsætning. :wink:
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262
Brugeravatar
viking
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg: 13145
Tilmeldt: 2. mar 2005, 14:58

1. mar 2012, 12:02

Af samme grund sendte jeg min triump T110 topstykke til Wembleyog fik portet, trevinkel sæder og F1 ventiler i. Huraah hvor det virker.... Nu kan den ånde og holde til det...

i DK er Casper fisher (esbjer cyl service stedet).
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
sigurd
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15. feb 2012, 23:08

1. mar 2012, 12:18

Hvad koster en sådan konvertering?
Yamaha Fs1 k1 '78
Kreidler Florett '71
... Trommevirvel...
SAAB 96 V4 '70 - Det gule lyn AKA. Anna
tono
SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 17. feb 2005, 20:04

1. mar 2012, 14:51

Og så er det forhåbentligt billigere at forsikre den, frem for de senere...

Hvorfra har du det Sigurd... jo som veteran HVIS du har en brugsbil på normale vilkår eller er der næppe forskel
.. fra en tid, hvor SAAB fremstillede biler.
sigurd
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15. feb 2012, 23:08

1. mar 2012, 21:54

Jeg tænkte bare at der ville være forskel på en 1.5 og en 2.0...??

Men efter de tilbud jeg har indhentet ser det lidt ligegyldigt ud. Jeg må prøve med nogle personlige møder og så skrue op for charmen...
Yamaha Fs1 k1 '78
Kreidler Florett '71
... Trommevirvel...
SAAB 96 V4 '70 - Det gule lyn AKA. Anna

Tilbage til "Veteran Forum"