Så du siger bare til, få en rude i, og kig op
Derefter må det vist være fars tur - ender med vi må tage en hel weekend i motorstyringens tegn!
Daniel.
Redaktør: Bestyrelsen

TjaaaaSaab-daniel skrev:Vi starter lavt og arbejder os op efter, det er måden at gøre det på, vil jeg sige!
Derefter må det vist være fars tur - ender med vi må tage en hel weekend i motorstyringens tegn!
Daniel.

Hvor længe kan turbo holde til at snurre rundt efter motor er stoppet ???Fischer skrev:Saab-daniel skrev:Vi starter lavt og arbejder os op efter, det er måden at gøre det på, vil jeg sige!
Daniel.
Sjovt at høre turboen snakke lææææænge efter motoren var stoppet.
Fischer
Det gør min så ved 95-100km/t..Dog kun på det ene hjul..casper-fischer skrev:Så er der sket lidt nyt. Mellem silden og flæskestegen starter Daniel pc`en op og boksen som jeg har med i inderlommen bliver koblet på. Daniel har fundet nogle værdier som tillader overladning som han ændre også er det spændene om det har haft nogen efekt. Og jov det har det den overlader nu kun med max 0,3 som stadig er for meget men trodsalt så godt at nu kan den skydes af i 3gaer uden det hele er ved at ryge i luften. I 3 gear med TCS´en slået fra begynder den at spinde ved ca 110 kmt med ca 1,0 bar og det er ikke bare lidt hjulspind nej det er meget hjulspind den slipper vejen fuldstændigt det skal lige siges at det er på vinterdæk og på lidt fugtig vej men den kunne ikke gøre det med min gamle turbo (mitzu TD04HL 18t) med 1,5 bar. Så vi er på den rette vej min bror og jeg. Bilen skal nok komme til at lave lidt hypper

Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg synes alle biler lyder forfærdelig på rullefelt pga larmen fra rullerne. Men da dig og farmand kørte ind mod Odense fra rullefeltstræf var der da dømt sød musik for alle pengene. Er du sindssyg det lød godt.casper-fischer skrev:Den lyder godt hvis jeg selv skal sige det :bigsmile

Og hvem vil nu argumenterer at B 234HTT ikke er Saabs stærkeste og mest robuste Saab motor.casper-fischer skrev:Jep std indmad utroligt. Det er jo nyt det hele og afvejet og tilpasset efter alle kunstens regler.
viking skrev:Og hvem vil nu argumenterer at B 234HTT ikke er Saabs stærkeste og mest robuste Saab motor.casper-fischer skrev:Jep std indmad utroligt. Det er jo nyt det hele og afvejet og tilpasset efter alle kunstens regler.
Stik den gummimotor B205 B235 9-3 9-5..
Flot arbejde Casper..