Er der nogen der vil oplyse hvad I betaler for hel-årlig/stilstandsforsikring.
Jeg ligger selv over 10 kilo hvilket må kunne gøres bedre.
Det er 900cab t16 årg `89
Vi høres
Anders
Redaktør: Bestyrelsen

Jeg er da glad for at der var nogle, der fik glæde af det tilbud, som jeg forhandlede med ETU den gang. Ærgeligt, at de trak det tilbage :-/Edwins skrev:Jeg tror jeg lemmer rundt 5 klik, for en forzikring erhvervet gennem SKD, uden underlige betingelser for kluden og tårnhøj selvrisiko for kluden. Betingelserne var åbenbart så fordelagtige at andre forsikringsselskaber fik ondt i røven, så tilbuddet blev trukket tilbage, dog uden at det gik ud over dem som havde været hurtige nok til at tegne.. :sunglasses

Havde også ETU på aeroen i et stykke tid indtil Top valgte at byde samme pris. ETU er til gengæld ikke nogen fest når det kommer til skader (en fra klubben har brugt 4 måneder på dem nu) samt når man opsiger sin forsikring er det en længerevarende proces. Men præmien er lav og spørgsmålene fåEdwins skrev:Jeg tror jeg lemmer rundt 5 klik, for en forzikring erhvervet gennem SKD, uden underlige betingelser for kluden og tårnhøj selvrisiko for kluden. Betingelserne var åbenbart så fordelagtige at andre forsikringsselskaber fik ondt i røven, så tilbuddet blev trukket tilbage, dog uden at det gik ud over dem som havde været hurtige nok til at tegne.. :sunglasses

HØRThh1b9816 skrev:Hejsa
Jeg arbejder i et af de største forsikringsselskaber i Danmark, og jeg vil skam gerne lave et godt tilbud med fuld skrue på rabat-knappen til medlemmer af SKD.
Jeg sidder lige nu i Sharm El Sheikh, Egypten - 40 grader om dagen, 30 om natten - HER skulle man virkelig køre cabriolet. Men send en PM og jeg vender tilbage om en uges tid.
Vh Jesper
Og hvad er så ca prisen, for sådan en cab..hh1b9816 skrev:Hejsa
Jeg arbejder i et af de største forsikringsselskaber i Danmark, og jeg vil skam gerne lave et godt tilbud med fuld skrue på rabat-knappen til medlemmer af SKD.
Jeg sidder lige nu i Sharm El Sheikh, Egypten - 40 grader om dagen, 30 om natten - HER skulle man virkelig køre cabriolet. Men send en PM og jeg vender tilbage om en uges tid.
Vh Jesper
Hvor er din aftale tegnet henne, Kanstrup?Kanstrup skrev:Ja, Kurt har vist den bedste aftale.
Jeg betaler kr. 1.200 for stilstand på helårsbasis.
Nummerpladerne ligger på lager hos min forsikringsmand. Når jeg henter dem koster det ca. kr. 500 pr. måned, når bilen er kørende med kasko om sommeren.
Selvrisiko kr. 3.450
Det er på den måde en off-on-aftale.