Hurtige links
Ubesvarede indlæg
Aktive emner
Søg
OSS
Forside
Søg
Klubtøj
Log ind
Tilmeld
Spring til indhold
Søg
Avanceret søgning
Saab Klub Danmark
Nordjyllands Bakkeløb 5/19/2012
Forum til diskussion og brug i forhold til Saab Klub Danmark fraktion "Classic Motorsport"
Besvar
Søg
Avanceret søgning
1 indlæg • Side
1
af
1
Casper_Ankersen
SAAB-MANIAC
Kontakt:
Kontakt Casper_Ankersen
Websted
Indlæg: 5785
Tilmeldt:
13. jan 2004, 20:34
Indlæg
Nordjyllands Bakkeløb 5/19/2012
Citat
29. aug 2012, 18:25
Billeder fra Nordjyllands Bakkeløb 5/19/2012
Resultater fra løbet kan ses her
http://rallyresult.dk/results.aspx?eventid=298
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition
FAST
on the straight. Corners like an
Elk
...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
Top
Besvar
1 indlæg • Side
1
af
1
Tilbage til "Classic Motorsport"
Gå til
Debat Forum
Bestyrelsen informerer
Modern Forum
Classic Forum
Veteran Forum
Cabriolet Forum
Projekt Forum
Tun og trim Forum
Billed galleri.
Træf Forum
Classic Motorsport
Off Topic !!!
SKD Web
Reservedele
English forum
Test Forum
Invitationer/Invitations
Handelsplads
Sælges
Købes
Set på nettet..
Kramboden Sælges
Kramboden Købes