.... mangler at få udsmykket forklappen på 99 raceren efter der skiftes til plast.
Hvem har et tip til fremstilling af de jo lidt store logoer/stafferinger.
Har et tilbud på 2500 plus moms, det gør lidt ondt !!!
Hvor fåes stafferinger etc
- Stoffer
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Hvor fåes stafferinger etc
Hej Søren
Jeg ved jo selvfølgelig ikke hvor du har fået tilbud fra, men hvad med Henrik fra stickers.dk ( ham i a112, som jo også kører hillclimb)
Jeg ved jo selvfølgelig ikke hvor du har fået tilbud fra, men hvad med Henrik fra stickers.dk ( ham i a112, som jo også kører hillclimb)
9-3 2.0t aut. Cabriolet ´99
- tknage
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Hvor fåes stafferinger etc
Jeg kan forestille mig Jörgen Trued fra Saabsunited rally team ved hvor de kan skaffes. De har bygget op til flere 99 rally replicaer. Han er Svensk og gør sig godt på engelsk og du er jo ikke ked af at få ting hjem fra Sverige.
mail: trued [at] telia. com
Lidt stemning fra garagen de arbejder i: http://www.youtube.com/watch?v=jEhInabo ... ature=plcp
mail: trued [at] telia. com
Lidt stemning fra garagen de arbejder i: http://www.youtube.com/watch?v=jEhInabo ... ature=plcp
Mvh. Thomas
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
- 99GL
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Hej Søren
Har du prøvet Hubert skilte i Viby www.hubertskilte.dk
eller
Harbo skilte i Hasselager www.harboe-skilte.dk
En mindre reklame på bilen kan måske gøre det billigere
)
Lars
Har du prøvet Hubert skilte i Viby www.hubertskilte.dk
eller
Harbo skilte i Hasselager www.harboe-skilte.dk
En mindre reklame på bilen kan måske gøre det billigere
Lars
