Vil du bygge danmarks fedeste SAAB 9000cc turbo?
SAAB 9000cc turbo Projekt sælges pga. for mange projekte. Projektet består af alt det fedeste man skal bruge for at lave sådan en bil.
1. stk. SAAB 9000cc 2,0 turbo 88 karosseri (ABS og Klimaanlæg) hvor alt rustarbejde er lavet. Bilen er klar til slibning/lakering. (ledningsnet, undervogn, ABS enhed, instrumentbord og bagklap er stadig monteret) 1. Stk "donerbil" SAAB 9000cc 2,0 turbo 88 Reservedelsbil med Airflow kofangere og sideskørter. toppakningen er gået på motoren på reservedelsbilen. Der er DK papire på begge biler. En pallekasse fylt med stumper fra den adskilte SAAB 9000 og en masse andre SAAB 9000 sager. 1. sæt Talladega kit beståendene af for/bag kofangere, sideskørter, skærmlister, hækspoile med bremselys. 1. Stk. SAAB 9000 2,0 turbomotor i god stand med gearkasse.
Jeg har også et helt nyt sæt Airflow for/bag kofanger skald, siderskørter og skærmlister. Til SAAB 9000 cc 85-90
Er der nogle der har interesse i de beskrevet sager? Jeg kan evt. levere bilerne til en god pris i påsken.
Henrik Solgaard 22344500
Jeg er også åben for spørgsmål her i tråden
SAAB 9000 cc turbo sager Interessetjek
Redaktør: Bestyrelsen
- Solgaard
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt: