(Lige et lille billede som appetitvækker
Det foregår som altid på "bjergvejen" op til Munkebjerg Hotel ved Vejle.
Der er plads til 80 kørere og indtil nu er der tilmeldt 75, så der har været rift om pladserne med næsten en måned til tilmeldingsfristen udløber.
Så hvis der er nogen der vil prøve kræfter med denne sportsgren, så er der stadig muligheder.
Det er muligt at tage licens dagen før løbet, og der er i denne sammenhæng mulighed for træning for alle kørerne der er tilmeldt løbet. Dette foregår på en bane lavet i et aflukkede industrikvarter syd for Vejle.
Dagen afsluttes af et mini-sprint løb på samme bane.
For dem der ikke skal køre er der derfor også mulighed for at se nogle klassiske biler der presses til det yderste både lørdag og søndag.
Her er lidt mere info. http://www.hms.dk/content/munkebjerg-hillclimb
Der er 3 SAAB'er tilmeldt indtil videre, men jeg håber da at vi bliver lidt flere.
MVH Mads










