Det er i morgen i Silkeborg ved rådhuset. Mere info kan ses her.
http://www.hms.dk/content/silkeborg-classic-sprint
Igen 4 SAAB'er til start:
Henrik Solgaard i SAAB 93f
Kurt Johansen i SAAB 850GT (96 sport)
Søren Deutch i SAAB 99 turbo
Og jeg selv i SAAB 99 2.0

(billedet er lånt)
Derudover køres "Historisk Rally" samt "Historisk Pålidelighedsløb" søndag samme sted.
Og begge dage vil der være udstilling af diverse klassiske køretøjer.
http://www.automania.dk
Kom og kig, jeg lover der bliver godt vejr
MVH Mads
