Under de tre gældende kørsler gik det rimeligt godt for mig med min lille SAAB 93f i Silkeborg bysprint. Eneste problem jeg havde var hver gang jeg kom ud af et skarpt højresving mistede karburatorene benzin og motoren døde i et øjeblik Jeg tror at det skyldes at der kom luft i benzinen når det skulpede i tanken ved de hurtige skarpe sving. Nu vil jeg se på hvad der er galt med benzintilførelsen og evt. pumpen. Jeg har også tænkt lidt på at lave en lille ekstra tryktank. Det har helt sikkert kostet nogle sekunder Udover det problem syntes jeg at min lille gule racer klarede bybanen ud over alt forventning og jeg kørte da også rimeligt stærkt i alle de skarpe sving Det var jo også nødvendigt for at nogenlunde kunne være med alle de voldsomme GT, turbo osv. biler der nok var en del hurtigere på de lange strækninger.
Min kamerat Charlie lave en god film der fra men blev desvære filmet med en 12 år gammel mobiltelefon, men lyden er da heldigvis nogenlunde god