Hold da mule mand så er den da også betalt eller hvad
Benzinpumpe på ebay
Redaktør: tknage
- lars
- ULTRA SAAB FREAK
http://www.ebay.com/itm/GENUINE-NEW-ELE ... 598wt_1399
Livet er for kort til O. T. F. !
ps. Golf er det ikke noget man spiller ?
ps. Golf er det ikke noget man spiller ?
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

- Kontakt:
Dyrt nok. Dertil kommer mold og toms og fortoldningsgebyr og andre manøvrer, hvor fremmede mennesker har hænderne i ens lommer.
- Men det er jo ikke bare en benzinpumpe, men hele spanden, med, for nogle bilers vedkommende, tanktransmitter og ting og sager. Lidt overkill, hvis man bare skal bruge en fuelpumpe?
Konens '93 Og900, og min '92 Og900 Cab kører med fuelpumper fra Biltema, til 300 dask/stk..
Fragt fra USA har også udviklet sig til brug af private speditørfirmaer, som når man ser prisen, fortæller at varen kommer til matriklen i en nyvasket Rolls Royce Corniche, med liberiklædt chauffør, hvor varen så ligger på en purpur silkepude på bagsædet..

- Men det er jo ikke bare en benzinpumpe, men hele spanden, med, for nogle bilers vedkommende, tanktransmitter og ting og sager. Lidt overkill, hvis man bare skal bruge en fuelpumpe?
Konens '93 Og900, og min '92 Og900 Cab kører med fuelpumper fra Biltema, til 300 dask/stk..
Fragt fra USA har også udviklet sig til brug af private speditørfirmaer, som når man ser prisen, fortæller at varen kommer til matriklen i en nyvasket Rolls Royce Corniche, med liberiklædt chauffør, hvor varen så ligger på en purpur silkepude på bagsædet..
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
- Jensen
- Administrator

Lars: Prøv at finde den herhjemme billigere? Det tror jeg ikke kan lade sig gøre hvis den skal være original. England er nok et bedre bud så.
Men en uoriginal til en tusse kan vel også gøre jobbet, hvis du altså vil have hele spanden.
MVH Mads
Lars: Prøv at finde den herhjemme billigere? Det tror jeg ikke kan lade sig gøre hvis den skal være original. England er nok et bedre bud så.
Men en uoriginal til en tusse kan vel også gøre jobbet, hvis du altså vil have hele spanden.
MVH Mads
Mads Jensen, (og medlemnr. 143)
Daily driver vinter: 9-3 SportCombi TiD 8v '08
Daily driver sommer: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
Daily driver vinter: 9-3 SportCombi TiD 8v '08
Daily driver sommer: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99