Det flyder jo med 9k'ere i Kbh
http://www.dba.dk/saab-9000-23-cde-turb ... 502554713/
Hvad folk dog smider på gaden nu om dags.
Saab 9000 2,3 CDE Turbo 1994 Kr. 17.900
Redaktør: tknage
- RuneTonnesen
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Rune Tønnesen medlemsnummer 709
SAAB 9-3 B204R - Projektbil
SAAB 9-5 Estate 2.2 TID - Daily driver
SAAB - Not For Everyone, Essential to a Few
SAAB 9-3 B204R - Projektbil
SAAB 9-5 Estate 2.2 TID - Daily driver
SAAB - Not For Everyone, Essential to a Few
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

- Kontakt:
Ja, folk skiller sig af med biler på mere end 1100 cc. selvom de ikke fejler en skid. 
Her er der så tale om et forhandlertilbud, så man får afvokset bilen, og får fjernet plastic fra sæderne og får efterspændt hjulene for kun 3700 slag oven i..
Her er der så tale om et forhandlertilbud, så man får afvokset bilen, og får fjernet plastic fra sæderne og får efterspændt hjulene for kun 3700 slag oven i..
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262
- Edwins

- Kontakt:
- Da vi for et øjeblik siden købte hendes momentbombe, gik fruen på Skvats hjemmeside, vejledt af sælger, på en af sælger leveret MacBook Air, på bagsædet af bilen..
Med noget Nem-ID og noget, fra Tina, kunne sælger så et øjeblik efter se at bilen ikke længere var hans, hverken mht. nummerplader, ejerskab eller forsikringsteknisk.
Det er sådanne ting, som "Levering" bla. omfatter. Derfor er man altid tryggest, og bedst hjulpet, når en bilhandel afvikles gennem forhandler.
Så med al den umage en bilforhandler har med at få en bil ud af håret, er det kun aldeles fair at trække "Levering" ud af hatten, i sidste øjeblik, før skødets underskrivelse.. 
Med noget Nem-ID og noget, fra Tina, kunne sælger så et øjeblik efter se at bilen ikke længere var hans, hverken mht. nummerplader, ejerskab eller forsikringsteknisk.
Det er sådanne ting, som "Levering" bla. omfatter. Derfor er man altid tryggest, og bedst hjulpet, når en bilhandel afvikles gennem forhandler.
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262
- Peter_Vinter
- SUPER SAAB FREAK
Hmm ... hvad mon forklaringen er på det manglende turbo-manometer ?
Eftermonteret turbo - eller eftermonteret instrumentbord (og km tæller) ?
Peter.
Eftermonteret turbo - eller eftermonteret instrumentbord (og km tæller) ?
Peter.
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Det er vel en 2,3 lav trykker 170Hk model
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
- Peter_Vinter
- SUPER SAAB FREAK
Ah, tak Casper og Regin - så blev jeg dét klogere 
Jeg troede at lavtrykkerne ikke havde turbo-skilt i fronten - ligesom OG 900 S. (Men så er det måske skiltet der er eftermonteret ?
)
Den ældste af sønnerne skal til teoriprøve i morgen, og selv om der ikke er konkrete planer om endnu en bil på matriklen så kigger 'far' da lidt på markedet.
'Start 'em young' ...
Peter.
Jeg troede at lavtrykkerne ikke havde turbo-skilt i fronten - ligesom OG 900 S. (Men så er det måske skiltet der er eftermonteret ?
Den ældste af sønnerne skal til teoriprøve i morgen, og selv om der ikke er konkrete planer om endnu en bil på matriklen så kigger 'far' da lidt på markedet.
'Start 'em young' ...
Peter.
- Edwins

- Kontakt:
'Start 'em young' ...
Ja, jeg var 18 i '78, da jeg købte en totakter med 38 HK, som jeg kørte i de næste 7 år. Man får sgu nok ikke en ung mand til at acceptere en nær 40 HK bil i dag...
Klassekammeraterne på flyvemekanikergrundskolen fnyste hånligt af denne anderledes svensker med oversize knallertmotor. Der blev købt Alfa GTV, Volvo 144 og 3 liter Forrd Granada og hvad havde vi.
De overhalede mig lystigt på vej fra skole. Samtlige havde slået for stort brød op. Lærlingelønnen rakte ikke til disse afbedragsbiler, med stort fuelforbrug og dyre forsikringer. Så efter et års tid var jeg den eneste bilist, blandt de 10 elever. Jeg kunne jo selv lave den, og den var købt kontant, nysynet for 5500,-
Så var det jo sjovt at høre disse fhv. brede, hånlige bilister et år senere spørge, om jeg gav et lift til busstoppestedet..
Bilen bekom mig meget vel, og fejlede ikke rigtigt noget, udover at den rustede. Siden har jeg ikke ejet andet end SAAB.
'Start 'em young' ...
Ja, jeg var 18 i '78, da jeg købte en totakter med 38 HK, som jeg kørte i de næste 7 år. Man får sgu nok ikke en ung mand til at acceptere en nær 40 HK bil i dag...
Klassekammeraterne på flyvemekanikergrundskolen fnyste hånligt af denne anderledes svensker med oversize knallertmotor. Der blev købt Alfa GTV, Volvo 144 og 3 liter Forrd Granada og hvad havde vi.
De overhalede mig lystigt på vej fra skole. Samtlige havde slået for stort brød op. Lærlingelønnen rakte ikke til disse afbedragsbiler, med stort fuelforbrug og dyre forsikringer. Så efter et års tid var jeg den eneste bilist, blandt de 10 elever. Jeg kunne jo selv lave den, og den var købt kontant, nysynet for 5500,-
Så var det jo sjovt at høre disse fhv. brede, hånlige bilister et år senere spørge, om jeg gav et lift til busstoppestedet..
Bilen bekom mig meget vel, og fejlede ikke rigtigt noget, udover at den rustede. Siden har jeg ikke ejet andet end SAAB.
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262