Det var en småkold efterårsdag i 2002, den dag, hvor jeg blev smaskhamrende forelsket!
Jeg havde passet mit arbejde som vagtmand (B2) i et par timer, i den dengang nye hovedingang på Prinsessegade. Kedsomheden begyndte at blive overvældende, og gik derfor ud på hjørnet af Prinsessegade og Bådmandsgade, for at se om der måske skete noget spændende der. Det var på dette eksakte sted, at jeg blev mødt af lyden fra en 900 OG AERO. Mine øjne var på stilke, for at se hvad der fremkaldte en SÅ herlig lyd, og med èt susede en bil med de flotteste former jeg nogensinde havde set før, forbi mig. Ja, det var en grå SAAB 900 OG (gule plader) med airflow skørter; jeg var fuldstændigt solgt!
I Januar 2003, hentede jeg mit kæreste eje i Leipzig. Så mit projekt har været lidt undervejs!!
David
I anden klasse, kom en ny dreng ved navn David Elkjær Hansen til klassen.

David er drengen yderst til venstre i øverste række!
David var lige kommet hjem fra Østen, og havde en masse nyt og spændende legetøj med sig hjem. Vi blev hurtigt bedste legekammerater og var altid hjemme hos ham, for at lege efter skoletid.

David og jeg spiller fodbold i hans have!
David og hans mor Karen boede i en af Hellerups største villaer, men de havde kun indrettet sig i to af værelserne på 1. sal. Resten af villaen lå øde hen og var meget misligholdt.
Sidst på skoleåret , havde David ikke været i skole i et par dage, og vores klasselærer fortalte os, at David var stoppet i klassen. Jeg havde ikke hørt noget fra David om, at han ville stoppe i vores klasse og tager derfor forbi hans hus, men der bliver ikke åbnet op!
I femte klasse dukkede David op igen og startede i klassen igen. Vi snakkede ikke rigtigt sammen, da vi har fået forskellige interesser - han er stadig helt skudt i fodbold! Men jeg husker ham fra det tidspunkt, som en nervøs og meget stille dreng, med en kaketisk karakter; Fuldstændigt bleg og sorte render under øjnene.
I syvende eller ottende klasse, stopper David i vores klasse, Igen fra den ene dag til den anden, uden en lyd!
I 1994 kom jeg ind i en kiosk, da jeg skulle købe lidt slik og sodavand. Inde i butikken fik jeg øje på forsiden af et ekstrablad, hvorpå der stod " Er der nogle, som har set disse personer " og hele forsiden var prydet af et billede af Davids mor Karen og der er et lille billede af David i hjørnet. En af de efterfølgende dage læste jeg, at politiet mistænkte faderen for at have dræbt dem.

Jeg kom med et samme i tanke om den dag, efter jeg havde kendt David i ca. 5 mdr., hvor han sagde, at jeg skulle komme med ind på hans soveværelse. Inde på soveværelset viste han mig en pakket kuffert og han fortalte mig af faderen var efter dem og at de måtte flygte med det samme hvis han kom!! Jeg var kun 9 år på det tidspunkt, og forstod derfor ikke alvoren i det.
Mere om sagen her:
http://drabssageridanmark.beboer2650.dk ... g_er_.html
Tror ikke at de slap væk sidste gang og vil derfor gerne dedikerer dette projekt til David og hans mor!!!
Søren
Bilen
Der vil blive uploaded billeder og fortalt om mine ideer til projektet i nærmeste fremtid!!