21.000 kr. !!! 133.000 km. Så er det nu, folkens !!!
http://www.dba.dk/saab-900i-21-16v-cabr ... 004517203/
SPN: Mega billig SAAB og900 CAB 2,1 1990 !
- dragedems
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Indlæg
SPN: Mega billig SAAB og900 CAB 2,1 1990 !
SAAB 9000 CSi 1997
Fruens: Fiat Panda Ciao 1,2 årg. 2011
Fruens: Fiat Panda Ciao 1,2 årg. 2011
- old_Skoust
- SAAB FREAK
Indlæg
SPN: Mega billig SAAB og900 CAB 2,1 1990 !
Bruger siden 13. November. Hverken CPR eller Nem-ID valideret og ingen telefonnummer.
M.v.h. Skoust
skoust [a] gmail.com
skoust [a] gmail.com
- westphal
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Mega billig
Hej.
Det lyder for godt til at være sandt. Er det uden afgift ?
Kurt.
Det lyder for godt til at være sandt. Er det uden afgift ?
Kurt.
Biler:
Saab 9-5 Estate 2004 automatik.
Saab 9-3 cabriolet 2004 185 HK automatik.
Saab 9-5 Estate 2004 automatik.
Saab 9-3 cabriolet 2004 185 HK automatik.
- MXP
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Mega billig
Er den ikke lidt kedelig uden turbo?
Han skriver at han har andre projekter så derfor sælger han den......så måske mangler der lidt hist og pist......
2.1.....er der ikke noget med at det elektriske er Lukas? ......og at det godt kan drille lidt?
Han skriver at han har andre projekter så derfor sælger han den......så måske mangler der lidt hist og pist......
2.1.....er der ikke noget med at det elektriske er Lukas? ......og at det godt kan drille lidt?
- wittendorff
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Virker det ikke som om at teksten er oversat med google translate? Elektrisk hætte?
Tidl. 2008 9-3 2.0t Linear Hirsch.
Tidl. 2001 9-3 SE 2.2 TiD
Tidl. 2006 9-3 SS 1.8t expression Hirsch
Tidl. 1995 9k 2.3t CDE
Tidl. 2001 9-3 SE 2.2 TiD
Tidl. 2006 9-3 SS 1.8t expression Hirsch
Tidl. 1995 9k 2.3t CDE
- Peter
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Re: Mega billig
Det er 900 turbo årg M90 og senere der har Lucas, og nej, det driller ikke mere end Bosch. Jeg har i øvrigt også selv haft adskillige biler med dette system og kørt hundredetusindvis af kilometer uden fejl.MXP skrev:Er den ikke lidt kedelig uden turbo?
Han skriver at han har andre projekter så derfor sælger han den......så måske mangler der lidt hist og pist......
2.1.....er der ikke noget med at det elektriske er Lukas? ......og at det godt kan drille lidt?
Den som ingen turbo har, han må køre uden bar.
- MXP
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: Mega billig
OK! men nu ser den ud til at være "forsvundet" ......så mon ikke den er solgt......
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
- Kontakt:
Indlæg
Lidt kedelig uden turbo?
Og900 Cab er ikke egnet som racerbil, og havde jeg behovet, havde jeg da købt den. Og900 med kraftig motor bør være en bil med hårdt tag.
Jeg har en Turbo-OgCab fra '93. Den har jeg haft i 7 år. Jeg ved ikke hvor stærkt den kan køre, jeg har aldrig kørt hurtigere end 140 i den.
Og900 Cab er ikke egnet som racerbil, og havde jeg behovet, havde jeg da købt den. Og900 med kraftig motor bør være en bil med hårdt tag.
Jeg har en Turbo-OgCab fra '93. Den har jeg haft i 7 år. Jeg ved ikke hvor stærkt den kan køre, jeg har aldrig kørt hurtigere end 140 i den.
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg
Det er nu også sjældent jeg er over 140 (Mph) i vognen, især på landevej
Flere nævner at ståltags bilen er bedre til "sjov"
Jeg har en OG900 T16 CAB og en OG900 Aero , begge MY87 , Cab-en er faktisk bedre i sving da den ikke er så top tung.
Mht. vægt så er de meget ens. Cab-en vejer 1240 kg, Aero-en er sat til 1300 kg (men vejer ca. 1225)....
og er der noget bedre end når cab-en ånder igennem ned af en afkørsel til motorvejen med turbonålen godt inde i det røde felt......og helt ud til 6000-7000 rpm ummmmmmmmm
"Two liter sweedish cream" gone wild...
Flere nævner at ståltags bilen er bedre til "sjov"
Jeg har en OG900 T16 CAB og en OG900 Aero , begge MY87 , Cab-en er faktisk bedre i sving da den ikke er så top tung.
Mht. vægt så er de meget ens. Cab-en vejer 1240 kg, Aero-en er sat til 1300 kg (men vejer ca. 1225)....
og er der noget bedre end når cab-en ånder igennem ned af en afkørsel til motorvejen med turbonålen godt inde i det røde felt......og helt ud til 6000-7000 rpm ummmmmmmmm
"Two liter sweedish cream" gone wild...