Er der nogen der har erfaringer med denne form for make-over? Jeg er helt med på at det skal gøres af fagfolk, men hvordan er det lige at få af igen? Jeg vil nødig sidde med hårtørrer og spartel og hakke i lakken i flere dage
Folie på Cabben eller hür?
Redaktør: Bestyrelsen
- Asch
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
I mangel af 25 gr. med sol fra en dybblå himmel sidder jeg og overvejer om jeg skulle få Saabrioleten folieret i en frisk farve til foråret
Er der nogen der har erfaringer med denne form for make-over? Jeg er helt med på at det skal gøres af fagfolk, men hvordan er det lige at få af igen? Jeg vil nødig sidde med hårtørrer og spartel og hakke i lakken i flere dage
Saab 96 V4 1970
Saab 900 T16 Cab 1987
Saab 900 T16 Cab 1987
- TOM_K
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Undskyld, men har du ikke postet et billede af en toplækker cab med dybsort pianolak for et par måneder siden? Hvis du savner en anden farve, så må du gerne komme forbi Amager, og låne den hvide et par dage.
Er bange for, at du aldrig ville kunne få en finish, som står mål med bilens kvalitet. Den vil aldrig blive lige så blank - og i den anden ende af skalaen, vil en mat overflade måske være en tand for gangster-agtig? :sunglasses
Er bange for, at du aldrig ville kunne få en finish, som står mål med bilens kvalitet. Den vil aldrig blive lige så blank - og i den anden ende af skalaen, vil en mat overflade måske være en tand for gangster-agtig? :sunglasses
Tom K - medl. nr. 293
900 Cabriolet T16 1987
Tlf. 28 29 78 66
900 Cabriolet T16 1987
Tlf. 28 29 78 66
- Jensen
- Administrator
Den skal da have en gang "Plasti Dip"
Prøv at søge på det i Youtube.
Det skulle være let at pille af igen.
Men det bliver vist godt nok noget mat og træls at se på, men meget sjovt
MVH Mads
Prøv at søge på det i Youtube.
Det skulle være let at pille af igen.
Men det bliver vist godt nok noget mat og træls at se på, men meget sjovt
MVH Mads
Mads Jensen, (og medlemnr. 143)
Daily driver vinter: 9-3 SportCombi TiD 8v '08
Daily driver sommer: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
Daily driver vinter: 9-3 SportCombi TiD 8v '08
Daily driver sommer: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
- ClausSAAB
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Man folierer altså taxi-a er for at beskytte originallakken
Så, hvis man finder ud af, hvad de bruger er det da bare at gå i gang. Jeg har selv haft tanken og har den anden dag talt med en fra Als der er ved at flytte til Sjælland, det kan være, jeg kommer først :sunglasses. Jeg talte med en af hash handlerne i gaden (Det fandt jeg først ud af bagefter, de skal ikke have opmærksomhed fra andre end politiet
) han havde givet 6000,- for sin Bimmer og den var lavet med noget silkemat, det så rigtigt godt ud, selv på en Bimmer
Venlig hilsen
Claus
Venlig hilsen
Claus
Total SAAB virus 1997 9000 CSE 2,3T A50 UHADA for en SAAB
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Der er stor forskel på folie, for nogle år siden havde vi en flok gul folierede firma biler der var leveret af flere omgange, på et tidspunkt skulle bilerne ikke længere være gule men hvide som de var inden under den gule folie,
Nogle af dem opgav det første firma at pille folien af da det gik af i små flager, det tog en uges tid at pille det af nogle af bilerne og lakken var aldeles ikke fejl fri inden under, nogle steder var der hul ind til de rå plade dele,
Nogle af dem opgav det første firma at pille folien af da det gik af i små flager, det tog en uges tid at pille det af nogle af bilerne og lakken var aldeles ikke fejl fri inden under, nogle steder var der hul ind til de rå plade dele,
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
- svenT16
- SAAB-MANIAC
I skal lige prøve at finde noget om det føromtalte "plasti dip"
Afrens fladerne dæk ting ind der ikke skal males....
Mest fordi det er lidt træls at pille af efterfølgende.
Spray på af mange omgange.
Når du bliver træt af farven sprayer du en ny farve over eller trækker den gamle af.
Ser mega nemt ud.
Afrens fladerne dæk ting ind der ikke skal males....
Mest fordi det er lidt træls at pille af efterfølgende.
Spray på af mange omgange.
Når du bliver træt af farven sprayer du en ny farve over eller trækker den gamle af.
Ser mega nemt ud.
MVH. Sven T.
Bilhistorik. Nuværende 9-3 ss 08.
Porsche 911 - 74
Tidl.
99 årg 79
99 årg 81
Og900 aero. (006'eren) årg 87.
9K Aero fra 95
med-lem nr 115 skd..
Bilhistorik. Nuværende 9-3 ss 08.
Porsche 911 - 74