01. Kan jeg ombygge min gamle 9-3 turbo fra 01, til en Biopower bil. Jeg har gjort det med min seneste 9-5, det virker fint - ???????
02. Kan min gamle 9-3 turbo fra 01, med ca. 230.0000 km på bagen, tåle jeg vrider arme om på den med noget BRS 1 trim , den har altid været løbende serviceret ?????
Saab 9-3 - Motor ombygning ??????
Redaktør: Bestyrelsen
- LarsJ
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Det burde kunne lade sig gøre.
Der skal en ekstra lampda på, for at få det til at virke, jeg ved ikke om det kræver mere hardware end det.
Hvis bilen ikke laver løjer nu, så skulle der ikke være noget i vejen for 200hk.
Det ekstra tryk kan dog afsløre dårlig wastegate, dårlige slanger og dårligt benzin forsyning, men det er dog ting, som nok alligvel vil dukke op et år senere, hvis du bare havde kørt med normalt tryk.
Maptun er også en mulighed, de har biopower kit, det har de ihvertfald haft.
Der skal en ekstra lampda på, for at få det til at virke, jeg ved ikke om det kræver mere hardware end det.
Hvis bilen ikke laver løjer nu, så skulle der ikke være noget i vejen for 200hk.
Det ekstra tryk kan dog afsløre dårlig wastegate, dårlige slanger og dårligt benzin forsyning, men det er dog ting, som nok alligvel vil dukke op et år senere, hvis du bare havde kørt med normalt tryk.
Maptun er også en mulighed, de har biopower kit, det har de ihvertfald haft.