Banner cycler

Reportage fra årets internationale træf i Hessen

Her kan der skrives om div. træf og arrangementer.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
marcel
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK

Reportage fra årets internationale træf i Hessen

10. aug 2005, 01:12

Billede

Så er alle deltagerne i årets internationale træf forhåbentlig kommet velbeholdent hjem i deres SAABer.
Jeg har lavet en lille reportage, som man kommer frem til ved at klikke på linken herunder...

http://www.hjemstedet.dk/saabtraf2005/index.html

vh
Senest rettet af marcel 10. aug 2005, 21:52, rettet i alt 1 gang.

Den der ager med suge kommer også frem
97 - 9000 CSE 2,3 LPT JUBIlee
07 - Subaru Legacy, 2,0 suge, Aut, AWD
Udgået:
95 - 900 S, 2,3 suge
91 - 9000 cc 2,3 T, "Sølvpilen."
88 - 9000 cc 2,0 T, Aut, "Den bordelfarvede"
68 - 96, V4 (x2)
Brugeravatar
Jakob-Jensen
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!

10. aug 2005, 12:47

hej marcel

det lyder som et træf det var godt jeg valgte fra, til fordel for en god tur til paris med kæresten.
jeg har godtnok hørt fra andre at det ikke var noget at skrive hjem om, det er meget synd at din kone synes at saab træf er dødsyge håber hun vil med til nogle andre træf engang så hun kan få et bedre billed af et træf også.

vejret kan de ikke gøre noget ved, men resten skal bare klappe når det er så mange mennesker det drejer sig om, og maden skal også bare være iorden.
My Turbo Turns Faster Than Yours
Søren-Bukdal-Pedersen
EXTREME SAAB FREAK

10. aug 2005, 12:58

Hej Marcel

Først vil jeg sige tak for en hyggelig sludder med dig om lørdagen til markedet..... :)

Derefter vil jeg give dig ret i at tyskerne ikke havde styr på en skid dernede..... En flok glade/gale amatører..... :|

Men selve glæden ved turen og de mennesker man genkendte og fik en snak med fra tidligere træf, gjorde at Casper og jeg til enhver tid ville tage turen igen........................ (Vi ville nok lige kigge forbi MacD. inden fredag aftens festmåltid :mrgreen:

Søren
Søren Bukdal Pedersen

Saab 9-3 SW 2008 1,8t Hirsch
+ konebil
Brugeravatar
Solgaard
Kontakt:

10. aug 2005, 18:25

Jeg var ellers lidt trist over, at jeg ikke kunne komme med til int. træf i Tyskland, men hvis det var så ringe, som jeg har hørt og læst, så er det ikke så slemt, at jeg gik glip af det :wink:

Jeg var til Saab festival i sverige. Det var en rigtig fed tur med en masse fede SAABer, så der kommer jeg helt sikkert med næste gang der er Saab festival. Næste år er der jo international Saab træf i syd sverige (Ljungbyhed 11-13 august 2006) som jeg glæder mig meget til :D

Til Marcel:

Til Saab festival var der masser fede 9000cc`er :D Flot lille reportage du har lavet, håber at du vil lave en lille reportage fra næste int. træf som helt sikkert bliver en mere posetiv oplevelse end det i Essen

Lidt cc`er fra Saab festival 2005:
Billede
Billede
Billede

Mine SAAB billeder mm: http://solgaard.ljbk.dk/
Brugeravatar
K.Hansen
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!

10. aug 2005, 20:24

Hej marcel .

Det var da trist at det var et " død sygt træf "

Her er lige et par billeder af et par CC ere
Billede

Billede
Hilsen Kenneth
9-5 2,0T 1999
"9-3 Aero 2002 Salomon Line" RIP
9-3 2,0t SC 2009
Brugeravatar
marcel

10. aug 2005, 21:51

Tak for kommentarerne! Men nu var det jo altså vor hustru der fældede dommen!
Jeg synes bestemt også det var hyggeligt at få en sludder med Søren Bukdal og Casper Ankersen, men ellers kneb det noget med at skaffe sig nye bekendte. Det var nu også vejrets skyld, for kunne vi ha' siddet med nogle øller ved de udendørs borde, så kunne vi bedre ha' minglet rundt mellem hinanden og bilerne. Men nu blev vi jo tvunget indendøre i den ikke-så-hyggelige hal, hvor dem der kendte hinanden i forvejen fyldte bænkene op til randen - og så kneb det jo med at "socialize."
Jeg fik dog også en hyggelig sludder med en østrigsk bordfælle med 10 SAABer på bagen og 4 i live.... Men efterhånden blev larmen så ulidelig, at al fremmedsproglig kommunikation blev håbløs. Ikke mindst lørdag aften med det tilsagte orkester...
Men da var regnen hørt op, og i den klare, men kølige luft fik vi gået en herlig tur rundt på det meget interessante areal.
I får lige et sidste billede....

Billede

Jo, sønneke er med på en ny SAABtur til næste år, men fruen bli'r nok hjemme ved bærbuskene i haven...

Mvh
Den der ager med suge kommer også frem
97 - 9000 CSE 2,3 LPT JUBIlee
07 - Subaru Legacy, 2,0 suge, Aut, AWD
Udgået:
95 - 900 S, 2,3 suge
91 - 9000 cc 2,3 T, "Sølvpilen."
88 - 9000 cc 2,0 T, Aut, "Den bordelfarvede"
68 - 96, V4 (x2)

Tilbage til "Træf Forum"