9. jul 2014, 01:19
Tusind tak skal i have
Kan på nuværende tidspunkt tilføje, at benzinøkonomien er ganske fornuftig taget ydelsen i betragtning. Average over godt 7000 km med software update ligger på 11,5 ltr. pr 100 km. på 99 oktan- I øvrigt det eneste den indtager..
Bagklappen har til dato (kortvarrigt) været til skue, for adskillige "unge knøse" som tydeligvis ikke ved, hvad emblemet bagpå egentlig står for

Svensken har givet en del grimme overraskelser for de som spiller med musklerne efter motorvejsarbejde med fartbegrænsning

Ja man fristes jo til at sige sleeper under the hood

Det er en ufattelig harmonisk bil og ud af vejen er den steady as a rock. Den gør sig både elegant og anonym og er samtidig let at kalde af hvis man ønsker et bæst..
Der er, som Jensen påpeger, en del landevejskilometer imellem modellerne med den 6 benede 2800 GM maskine. Taget min forholdsvis korte karriere som styrmand ombord på karreten i betragtning, er jeg ovenud begejstret og imponeret. Bilen giver anledning til en hel del opmærksomhed og fascination. Ikke mindst når man viser alle de lækre detaljer og finesser frem, som gemmer sig inde bagved det "diskrete" ydre. Det er en rendyrket og ondskabsfuld drivlinie og har til dato ikke haft dårlige erfaringer med den.
Jeg kan tilføje at bilen har kørt sine første ca 168000 km i hænderne på én ejer i Herning området. Servicebogen er udfyldt og alt er i den skønneste orden hidtil.
Om nogen herinde skulle ligge inde med, eller har kendskab til en fornuftig justerbar undervogn er jeg interesseret. Det er underordnet om den er ny eller brugt- bare den er iorden og med rette dokumentation.
Underneden ser jeg lige, om jeg har lige så meget held med billederne denne gang

Resultatet fra rullefeltet før og efter.