9000'er med lave kørte Km
Denne her lige kørt til med sine 70.000 Km
Og så med den store V6'er
(Like it or hate it)

http://www.blocket.se/stockholm/Saab_90 ... =23_11&w=3
Redaktør: tknage

Det er opel's egen "symaskine" (B308i) 3.0l 24 Valve og 210HkEdwins skrev:Hvad er det så med den V6'er? Er det en skrammelmotor, af sidegadeprodukt?
:Hvadhulen Nu ikke være så negativ Edwin'sEdwins skrev:70.000 er vel så rigelige kilometer?

Jensen skrev:Med 70.000 km på klokken ( hvis det passer ) så er der da bil til mindst 300.000 km
MVH Mads
Nu har jeg siddet og forsket lidt i dette -Jensen skrev:Uden tvivl. Det var nu også mest fordi Edwins såede tvivl om påstanden
Stadig lidt specielt at det er en CS med V6. Jeg var sikker på at de kun blev puttet i CD karosser (og de fleste sendt til USA)
Men hvis det er en af de traditionelle V6'ere, så ville den vel også hedde Griffin og have en masse ekstraudstyr så som læderindtræk mv.
Så måske den bare er specielt bestilt med den karosseri/motor kombination direkte fra en forhandler?
MVH Mads

Jo, men der findes skam også et antal CS med 224 Hk alá Aero motorJensen skrev:Sjovt at man også kunne få den som CS (uden E) det er jo nærmest en skrabe model.
Helt rigtigt -Jensen skrev:I den nederste du linker til skriver han for øvrigt at det er en Griffin, hvilket ikke er helt rigtigt.
Den betegnelse mener jeg er udelukkende forbeholdt CD modellen med næsten alt i udstyr.
Blandt andet originale træpaneler, lædersæder og hvad man lige kan komme på:
Fik lige for nogle minuter siden svar fra ham.Jensen skrev:Jeg mener at Jan (vibjan) fra Esbjerg's bror har betalt afgift på en Griffin, som jo har en anelse mere udstyr, men jeg husker det ikke nøjagtigt.
Prøv at søge på skats vurderinger på SAAB 9000 griffin eller V6.
Men hvad svenskeren kan finde på at forlange tør jeg slet ikke gætte på .
MVH Mads

Min har kørt 377K km og udover en periodisk "check engine" mest når motoren er kold er der ingen problemer.Carlsson skrev:Ingen trækkrogMen flot er den. Kan Opel motorerne holde?