Hey.
Jeg overvejer at gå skridtet videre og få stage 3 på min 95 2.0t. Er der nogen, som ved om det er samme software, som bruges på stage 1,2 og 3, men at forskellen ligger i udstødning, luftfilter og Cobra røret??
Mvh Matias
Fra Bsr stage 1 til stage 3
Redaktør: Bestyrelsen
- bolsen
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Jeg mener helt bestemt der sker software ændring de forskellige stag imellem......
- hf-eco-power
- SAAB-MANIAC
- LarsJ
Er der ikke kun 20-30hk forskel på stage 1 og 3?
Cobra røret og udstødningen vil nok bringe dig mere end halvvejs i samme retning, så efter min mening vil softwaren være for dyr, medmindre du får en slags kompensation, for at eje stage 1 i forvejen.
Cobra røret og udstødningen vil nok bringe dig mere end halvvejs i samme retning, så efter min mening vil softwaren være for dyr, medmindre du får en slags kompensation, for at eje stage 1 i forvejen.
- K.Hansen
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Jo der skal ny software til så det passer til den nye hardware.
Hilsen Kenneth
9-5 2,0T 1999
"9-3 Aero 2002 Salomon Line" RIP
9-3 2,0t SC 2009
9-5 2,0T 1999
"9-3 Aero 2002 Salomon Line" RIP
9-3 2,0t SC 2009
- LarsJ
Har stage 3 på min og9-3 og da var der forskel da jeg skiftede til mindre udstødning, fordi det gamle rådnede op.
Fik så omkring det tabte hjem igen ved skift af intercooler, vil gætte på at det var omkring 10hk.
Cobra røret og udstødningen er begge ting som giver hurtigere træk og træk længere nede fra, det vil du som minimum kunne mærke.
Der findes personer herinde som kan lave software til din bil, til billigere penge end BSR, det er muligvis også en løsning.
Fik så omkring det tabte hjem igen ved skift af intercooler, vil gætte på at det var omkring 10hk.
Cobra røret og udstødningen er begge ting som giver hurtigere træk og træk længere nede fra, det vil du som minimum kunne mærke.
Der findes personer herinde som kan lave software til din bil, til billigere penge end BSR, det er muligvis også en løsning.
- BrittOgLars
- EXTREME SAAB FREAK
"Der findes personer herinde som kan lave software til din bil, til billigere penge end BSR, det er muligvis også en løsning."

Medlem nummer 785
Sekretær i SAABklubDanmark
Lars@saabklubdanmark.dk
40841988
Saab 9000 2,3 1997
Saab 9-3 Cabriolet 2001
Saab 9-3 2.0T 2009 Sport Sedan 361Hk,486Nm, lææææækker bil:)
Sekretær i SAABklubDanmark
Lars@saabklubdanmark.dk
40841988
Saab 9000 2,3 1997
Saab 9-3 Cabriolet 2001
Saab 9-3 2.0T 2009 Sport Sedan 361Hk,486Nm, lææææækker bil:)