12. aug 2014, 19:03
Tak Edwins det er altid dejligt med noget respons når man har skrevet et indlæg og lagt film ind mm.
Der er vel ikke noget at sige til synkroniseringen i 2. gear er lidt slidt når man tænker på det hårde liv det har haft

Ellers virker gearkassen rigtig godt
CHGP "baneløb" med mange biler på en gang er ikke noget for mig at kører ind til videre. Hvis der ikke er nogle SAAB racere at se på som publikum så har jeg heller ikke nogen interesse i at se det. Beklager men så meget SAAB FREAK er jeg bare. Der var vel ikke nogle SAABer med til CHGP ud over den lille søde junior racer du så?
Jeg har overvejet at kører til sverige og kører noget race engang hvor der er mange SAAB to-taktere og V4 med.