Årgang 1997:
http://www.blocket.se/eslov/Saab_9000_A ... =23_11&w=3
Hvornår finder man sådan en igen
Redaktør: tknage
Ja -Carlsson skrev:Ja, den virker meget interessant. Ærgeligt at man ikke kan se hele nummerpladen, så man lige kunne checke hvor mange ejere den har haft og om den har trækkrog.
den befinder sig jo oven i købet lige på den anden side af Sundet...
Der er den næppe: I trafik: 1996-12-12Carlsson skrev:En A50 1997 med original 200HK mandeturbo og få km er usædvanlig, måske er den importeret
Carlsson skrev:Jeg købte jo selv en A50 med få kilometer på bagen og kun en tidligere ejer.
Det har den bagdel at standard-fejl-komponenterne endnu ikke er skiftet![]()
Kom aldrig afsted -Carlsson skrev: Go' ide Plankan. Husk nu kameraet![]()
Et foto af nummerpladen ville også være rart
Sorry...det gik lidt "snabt" hjemad mod KBH. Havde danske prøvemærker på den, og mener ikke at må køre med dette i SE, så skulle bare over broen og hjem i sikkerhedplankan skrev:sheriffenjakob skrev:Rigtig fin bil som i øvrigt står i min indkørsel
![]()
Fåååk mand, købte du den uden at kommer forbi på
kaffefika
Må lige fået taget nogle billeder asap.Carlsson skrev:Wowsheriffenjakob skrev:Rigtig fin bil som i øvrigt står i min indkørsel![]()
Kan vi lige få nogle foto's og noget info...

Nå ja, men det skal du ikke være ked af -sheriffenjakob skrev: Sorry...det gik lidt "snabt" hjemad mod KBH.
Havde danske prøvemærker på den, og mener ikke at må køre med dette i SE, så skulle bare over broen og hjem i sikkerhed
Tjek!marcel skrev:@Sheriffen
Du fortæller os lige hvad du må bløde til Skat, ikke?
Jeg vil godt vide hvad jeg har sparet ved ikke at komme først...
Intet seriøst i vejen med min A50'er, men med 330.000 på mit ur, så er der jo knap så mange km igen...
???? Den er vel km-mæssigt kun halvvejs i sit liv? Jge har da set 9000´ere med mere end 630.000 på uretIntet seriøst i vejen med min A50'er, men med 330.000 på mit ur, så er der jo knap så mange km igen...