21. jun 2015, 21:15
Hej Kim
Tak
Den gule SAAB 99 Van mistede olietrykket efter race på Jyllandsringen. Jeg har nu fundet synderen til det manglenede olietryk, som var et af de bøsninger til krydspindene i de smedede JE stempler som jeg havde fået lavet der var blevet smadret og stumperne derfra er kørt igennem oliepumpen så den også er færdig. Bøsningerne må have været lavet i for dårligt materiale

Min supermotor som jeg har ofret en formue på nåede desvære ikke at kører så mange km. men kan laves igen når jeg finder en der kan lave nye bøsninger der kan holde.
Så er jeg heldig at have en SAAB 99 racer mere men med mindre effekt

Jeg kalder den for GLs fordi der har været 2x strōmberg karburatorer på og så kom den til at hedde sådan, nu står s bare for SPORT
Deltagere muligvis til Munkebjerg Sprint og Hillclimb med min gule SAAB 93f to-takt
Mvh. Henrik