10. jul 2015, 23:51
Den_Gamle skrev:Vi kommer til at savne Kvartz.
Nu håber jeg bare at den ikke glider helt ud "af syne". Erller værre afhændes til en tosse som ikke passer på den.?
Ja det ved du lige så godt som jeg -
at man ikke er "herrer" over når først bilen er solgt.
Man kan blive lovet
guld og grønne skove af en potentiel køber -
men hvad denne så senere gør med bilen, ja det har man jo intet med at blande sig i
Den_Gamle skrev:Jeg kunne selvfølgeligt bare selv købe den,
og jeg har allerede en som lige straks kommer til at skinne igen (håber jeg).?

Jamen det syntes jeg da også at du skulle tage og gøre

Du fik jo
æren af at sidde i henne da vi var på træffet hos Anders -
så du ved sådan cirka hvad det handler om
Jeg havde entlig håbet at hun havnede over hos en af jer i Dk -
da jeg personligt tror det findes "bedre" folk til at tage hånd om en fin/god gammel OG 900 derover.
Men må desværre sige at det ser
sløjt ud -
så det bliver nok en annonce på "Blocket" i slutningen af ugen
Den_Gamle skrev:Men hvad er det mon du pønser på at købe? Er det sådan noget nymodens noget? 9-5?
Det der har du vist fundet ud af nu tror jeg
