Der er en fast fanskare af 9000 specielt jubilæumsmodellen er afholdt.
Der er to til salg med pæne kilometertal.
http://www.dba.dk/saab-9000-23-cse-turbo/id-1018671516/
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/saab/9 ... st/2624324
2 x 9000 jubilæum til salg
Redaktør: tknage
- RuneTonnesen
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Rune Tønnesen medlemsnummer 709
SAAB 9-3 B204R - Projektbil
SAAB 9-5 Estate 2.2 TID - Daily driver
SAAB - Not For Everyone, Essential to a Few
- hf-eco-power
- SAAB-MANIAC
Lækre og spændende biler, må man sige!
Den første er dog ingen A50 Jubi, blot en CSE. Hvis det skulle have noget at sige. Den anden ej heller, dog er det en særlig DK-jubi, som udelukkende fandtes med denne motor- og udstyrskombination, og som aldeles kun findes i den for modellen særlige Java-sort metallic!
Det er i min optik den mest interessante af de to. Tror, jeg vil formidle den videre til en god bekendt, som har en slave 2,0i, der er ved at være færdig på flere fronter.
Tænk! Den er jo nærmest gratis med det uhørte lave km-tal
/Henrik
Den første er dog ingen A50 Jubi, blot en CSE. Hvis det skulle have noget at sige. Den anden ej heller, dog er det en særlig DK-jubi, som udelukkende fandtes med denne motor- og udstyrskombination, og som aldeles kun findes i den for modellen særlige Java-sort metallic!
Det er i min optik den mest interessante af de to. Tror, jeg vil formidle den videre til en god bekendt, som har en slave 2,0i, der er ved at være færdig på flere fronter.
Tænk! Den er jo nærmest gratis med det uhørte lave km-tal
/Henrik
- RuneTonnesen
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Jeg har bare gengivet det efter annoncen, hvad mangler det for at den er jubii,?
Bare så man kan se forskel en anden gang.
Bare så man kan se forskel en anden gang.
Rune Tønnesen medlemsnummer 709
- hf-eco-power
- SAAB-MANIAC
Bl.a. det karakteristiske spoiler- og skørtesæt som Aero´en, de 8-egrede Jubi 15" fælge (MY98 A50 Classic dog en anden type med synlige bolthuller).
Så er der kabinen med specielt polster på sæderne, beige 2-farvet læder el. sort med ruskindsindlæg. Begge med det gamle fly-logo præget i ryglænet. Dernæst har vi læder-/træ-rattet, som også kun denne variant blev "født" med.
Der er en perm af billeder af modellen, hvis man prøver at Google lidt på det
/Henrik
Så er der kabinen med specielt polster på sæderne, beige 2-farvet læder el. sort med ruskindsindlæg. Begge med det gamle fly-logo præget i ryglænet. Dernæst har vi læder-/træ-rattet, som også kun denne variant blev "født" med.
Der er en perm af billeder af modellen, hvis man prøver at Google lidt på det
/Henrik
- Nicolai
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Henrik, den første er da lidt interessant. For den er født med B234R motoren. Er det så ikke en 9000 Classic?
9-3X TTID4 180HK 2011
9000 CSE 2.3T A50 Aut. 1997
900 Aero LPT 1993
9000 CSE 2.3T A50 Aut. 1997
900 Aero LPT 1993
- PhilipJ
- SAAB NET NYBEGYNDER
De er godt nok fine ... har også kigget lidt på den B234R'eren, men kunne se fra sidste synsrapport, at den kun var betinget godkendt pga. noget rust (hvis i skærme), og at den skal synes nu her. Så måske der lige skal kigges lidt på det. Men når det er sagt ... de ser nu godt ud sådan nogle 9000'ener