http://www.blocket.se/malmo/Saab_9_5_2_ ... m?ca=5&w=3
Ikke dårlig..... Umm
Til E85 , hu hej..
SPN: Rød Flot Griffin 2,3 i SV
Redaktør: tknage
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- 9k_2200
- SUPER SAAB FREAK
Den er lækker! Og ekstra godt med de sidste 300 ccm
Men et kig på Skats afgiftsberegner bekymrer lidt. Det ser ud til at 9-5erne eksporteres snarere end importeres, dvs. SKATs værdiansættelse må antages at være for høj. Og 70 tkr. er vel startprisen for Edna'er i DK, så lidt vildt at de også kan koste det i Sverige, selvom jeg godt er klar over det der er en af de fineste...
Men i al fald, hvis den koster ca. 70 t.dkr i indkøb og måske 60 i afgift ser importcasen lidt presset ud + besværet.
Den anden dag så jeg en 9-5 SC Hirsch 2008 automatik hos PC-auto med 158 tkm til 99.900 kr. Ganske vist røg den på én dag, men stadigvæk... Kunne selvfølgelig printe annoncen og tage den med til SKAT
Men et kig på Skats afgiftsberegner bekymrer lidt. Det ser ud til at 9-5erne eksporteres snarere end importeres, dvs. SKATs værdiansættelse må antages at være for høj. Og 70 tkr. er vel startprisen for Edna'er i DK, så lidt vildt at de også kan koste det i Sverige, selvom jeg godt er klar over det der er en af de fineste...
Men i al fald, hvis den koster ca. 70 t.dkr i indkøb og måske 60 i afgift ser importcasen lidt presset ud + besværet.
Den anden dag så jeg en 9-5 SC Hirsch 2008 automatik hos PC-auto med 158 tkm til 99.900 kr. Ganske vist røg den på én dag, men stadigvæk... Kunne selvfølgelig printe annoncen og tage den med til SKAT
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

Import af Saab 9-5 fra SV er økonomisk svært pt.
En super god MY11 Griffin med under 100 kkm bag sig i dk koster ca. 150kkr
Det gør import sagen meget svær…
Men flot er den dog i rød.
Der gør Dame Edna brillerne ikke så meget. Rød og krom passer fint sammen.
En super god MY11 Griffin med under 100 kkm bag sig i dk koster ca. 150kkr
Det gør import sagen meget svær…
Men flot er den dog i rød.
Der gør Dame Edna brillerne ikke så meget. Rød og krom passer fint sammen.
Only young once, immature for ever.
T16 900 Aero "Lady DI"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
T16 900 Aero "Lady DI"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"