Miky Mike har arrangeret en tur i morgen men har åbenbart glemt at slå det op her
Alle er velkomne, bare tilmeld dig, Claus Lind og jeg mødes på Mac D Valdemar Sejers vej 8 4300 Holdbæk
spiser en Mac drive meny, og derefter bruger vi en times tid + - på en smuk køretur
I kan se ruten her på cover billedet, se venligst album for kørsel gennem Vig, den ses ikke detaljeret på oversigts kortet
Det tekniske med at dele ruten driller mig, men på et kort kan man se hvor vi skal hen. Vi slutter på pendler p pladsen ved motorvej i Vig, og køre hjem hver for sig.
