Banner cycler

Skærme

Forum for alt der drejer sig om de sidste nye modeller fra fabrikken. Saab NG900, 9-3, 9-5 og 9-3SS

Redaktør: Bestyrelsen

Strandfelt
SUPER SAAB FREAK
Indlæg: 154
Tilmeldt: 7. dec 2006, 00:14

Skærme

23. jan 2025, 09:30

Hejsa.

Jeg er på udkig efter 2 nye (eller brugte) forskærme til min SAAB 9.3 Sports Combi 2008, da der er kommet lidt for meget rust på de gamle.

Men det er ikke helt let at finde nogle.
Hvis jeg søger efter nye skærme, kan jeg kun finde frem til 2007 modeller. Er der nogle der ved om de kan bruges på en 2008 model ? (De ser meget ens ud på fotoet.)

Har I erfaringer med at købe nogle brugte ? gerne uden rust 8)

Go' regnvejrs dag


Det Røde Lyn - 900i 16V - 1990 (91)
Nu uden Saab......
NU MED SAAB IGEN :D 9.3 Sportscombi 2008
Brugeravatar
Mortenvig
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg: 1831
Tilmeldt: 10. aug 2016, 17:53

Re: Skærme

24. jan 2025, 04:56

dit lokale saab værksted kan bestille skærmene da det er lagervare og du sparer meget i fragt.

08 modellen er faceliftet, så tidligere skærme passer ikke.
Brugte skærme kun hvis du henter dem selv og undersøger inden køb.

MVH
Morten
9-3 2,0 t 2003 170 hk nu med 200 hk AERO klon motor.
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk

Tilbage til "Modern Forum"