Er der en der vil oplyse højdemål fra grund til skærmkant på en sådan bil. Bilen skal sænkes i forhold til original med 35 - 40 mm. Sæt er monteret og blev monteret hvor grundindstillingen var 35 mm kortere på fjederben, men bilen holder med samme højde som inden monteringen. Så derfor spørgsmålet. Camper må også gerne oplyses, hvis muligt.
med venlig hilsen
Mary
Standard højdemål 9-3 xwd
Redaktør: Bestyrelsen
- Marty
- SUPER SAAB FREAK
Indlæg
Standard højdemål 9-3 xwd
Valgte SAAB da 99 blev vist frem i 1966 og købte da jeg blev gammel nok.
Har haft: 99 L, 99 turbo, OG 900Turbo automat, 9000 CC Turbo, NG900 Turbo, 9-5 2,3t SE Estate, 9-5 Aero Aut. 2006 BIO.
Roder med biler i Hvidovre
Har haft: 99 L, 99 turbo, OG 900Turbo automat, 9000 CC Turbo, NG900 Turbo, 9-5 2,3t SE Estate, 9-5 Aero Aut. 2006 BIO.
Roder med biler i Hvidovre
- Mortenvig
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Re: Standard højdemål 9-3 xwd
Man måler fra center af hjul og op til skærmkanten, for det fjerner en masse usikkerhed,
desværre har Saab ingen data for skærmkants højden.
Her findes lidt oplysninger https://www.maptunparts.dk/chassi-syste ... i-xwd.html
Men hvis du syntes at den står for højt efter 100 km kørsel så juster den ned, det hele skal have tid til at sætte sig.
Hjul indstillinger er nemme at finde
MVH
Morten
desværre har Saab ingen data for skærmkants højden.
Her findes lidt oplysninger https://www.maptunparts.dk/chassi-syste ... i-xwd.html
Men hvis du syntes at den står for højt efter 100 km kørsel så juster den ned, det hele skal have tid til at sætte sig.
Hjul indstillinger er nemme at finde
MVH
Morten
9-3 2,0 t 2003 170 hk nu med 200 hk AERO klon motor.
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
