og kage - specielt chokoladekagen. Trine og Jens(?) havde lynet med en exorbitant lækker chokoladekage. Overraskende nok var den ikke udsolgt helt selv om jeg kom et par minutter for sent til kaffemødet i Birkerød.
Igen havde vi en hyggelig eftermiddag med gang i snakken om mangt og meget... og en enkelt prøvetur i en nymodens raket, som Jens havde tilvejebragt i dagens anledning; det var vist noget med 2,8T.
1000 tak for initiativet og dagen herfra.
Flemming
Tak for kaffe....
Redaktør: Bestyrelsen
- Carsten.R.B
- EXTREME SAAB FREAK
Ja, det var da super, at det var et godt arrangement som blev afholdt.. Jeg har også efterlyst nogle billeder i en anden tråd, og måske noget info om hvor mange som fandt vej til Birkerød?
Rgds:.
Carsten
Ja, det var da super, at det var et godt arrangement som blev afholdt.. Jeg har også efterlyst nogle billeder i en anden tråd, og måske noget info om hvor mange som fandt vej til Birkerød?
Rgds:.
Carsten
- Jakob-Jensen
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Vi var 13 personer samlet i Birkerød i søndags, og det var rigtigt hyggeligt, synd at vi ikke blev flere.
Vi fik sparket dæk og snakket om en masse ting og sager.
Troels: du har helt ret det var ikke en Audi 2,8 men den sprit nye 9-3 sports combi AERO 2,8 V6 Turbo med 260 hk. den lyder bare "fedt" og kører rigtigt godt.
Billeder fik jeg ingen taget af, men værten "jens" fik taget nogle stykker, så vi må se om de bliver lagt her på siden.
Vi var 13 personer samlet i Birkerød i søndags, og det var rigtigt hyggeligt, synd at vi ikke blev flere.
Vi fik sparket dæk og snakket om en masse ting og sager.
Troels: du har helt ret det var ikke en Audi 2,8 men den sprit nye 9-3 sports combi AERO 2,8 V6 Turbo med 260 hk. den lyder bare "fedt" og kører rigtigt godt.
Billeder fik jeg ingen taget af, men værten "jens" fik taget nogle stykker, så vi må se om de bliver lagt her på siden.
My Turbo Turns Faster Than Yours