Banner cycler

Anbefaling af Mio 168 Gps Navigation

Alt mellem himmel og jord, men hold det sobert og frit for politik...

Redaktør: Bestyrelsen

Gæst

Anbefaling af Mio 168 Gps Navigation

14. dec 2005, 15:20

Nu har vi så i lidt over en uge kørt rundt med dette system og er positivt overraskket så måtte heller lige komme med en abefaling..

Dog var jeg lidt skeptisk i starten da Mio 168 jo er med indbygget gps i pda'en, men havde dog læst et sted at den godt kunne trænge igennem termisk forrude så dette måtte jo prøves..

Nåh fik den pakket ud og memorykortet var fyldt op med kort over en stor del af europa, så det var jo bare at aktivere det ved hjælp af den lette instruktion på skærmen og koden på de 2 medfølgede dvd-rom'er..

Fik den aktiveret med kortet og gik en tur ud i bilen, Efter at have placeret den i holderen i forruden gik der 15 sek og så havde den opfanget 9 satteliter, følte mig allerede lidt dum på det tidspunkt over at have taget den eksterne gps antenne med ud i bilen..

Og efter nogen køreture med den er jeg helt forbløffet over den..
Dens 300 mhz proccesor giver en lynhurtig rute efter adressen er indtastet og kort matrialet er endnu bedre end jeg forventet..
En tur på motorvejen var en herlig fornøjelse da jeg helt slap for at holde øje med skiltene om jeg måtte kører 110, 120 eller 130 km/t det holdte den selv styr på for mig og et lille fint skilt oppe i hjørnet viste mig hele tiden hvad fartgrænsen var på de forskellige stykker motorvej.
Og så var hun også så sød at give mig besked når hastigheds grænsen var overskredet med 30 km/t (blev hurtigt ændret fra 5 km/t til advarsel når den var over 30 Km/t det er jo saab man kører.. hehe... :wink:

Og til af en pris på 3295 kr i harald nyborg er det jo det rene røverkøb der medfølger dør til dør kort over norden og hele europa og ikke bare vest europa som man ellers ser til andre enheder. + kort over Nordamerika og golf staterne (hvis man jo lige får brug for det)

Men hvis der er nogen der står og tænker på det i julegave eller andet så kan dette system helt klart anbefales..

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp ... Tv2spOXegV

jlck
EXTREME SAAB FREAK

14. dec 2005, 15:21

Hov var ikke logget ind..
Brugeravatar
dragedems
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

14. dec 2005, 16:31

Enig! som også omtalt andet steds i dette forum, så har jeg brugt MIO'en i over et år nu, og aldrig blevt ledt på vildspor..
så, jo, det er sq et godt køb. og så er der jo det ikke uvæsentlige at der er texbehandling, kalender og mange andre gode ting i pda'en...
SAAB 9000 CSi 1997
Fruens: Fiat Panda Ciao 1,2 årg. 2011

Tilbage til "Off Topic !!!"