Aldrig har jeg hørt noget så åndsvagt... Nå jeg skal vist være glad for de 14kilo jeg giver ved Aros.. men vil jo gerne længere ned
Godt nytår!!
Redaktør: Bestyrelsen
Det samme giver jeg hos Alm. Brand!PoulDue skrev:Jeg skulle give omkring 6200 kr incl kasko og gav 3800 kr uden ved tryk, under ingeniørforeningen. Alm brand intresserer sig slet ikke for at jeg har turbo. giver 2800 for ansvar uden transporthjælp, skulle give 5200 med kasko. Men nu har jeg også et par forsikringsår på bagen.
Nej desværre så heldig var jeg ikke.. og selvom det var med i prisen så skulle jeg nok selv gøre detCasper_Ankersen skrev:Aresdk, til den pris er der vel gratis guld karameller og sprinkler væske med i aftalen. for ikke at tale om at der selvfølgelig kommer en mand ud i en hvid kittel og skifter olie for dig
Er det en cs´er? Er den skærm tilsalg? Og uden rust?pop skrev:Hej.
Har lige hentet min nye saab 9000 2,3 170 hk, har diskuteret vildt og inderligt med Top, køere som elite har haft bil i snart 30 år, alle forsikringer samlet hos dem, for firma rabat (30%) de vil ha' 6975,00 incl kasko, de sagde faktisk at biler i gruppe 7 (Saab) ville de helst ikke forsikre, idag giver jeg 5700,00kr for 2,3 u/t
jeg syntes at de tager sig godt betalt når man nu har valgt at køre i en af verdens sikreste luxus biler.
P.s nogen der vil købe en brugt 2,3 U/t årgang 93' 1 år til syn, der medfølger extra motor samt en extra højre forskærm, altid kørt til service hos MH Parts.
mvh
Kurt