Banner cycler

Program opgradering!

Alt mellem himmel og jord, men hold det sobert og frit for politik...

Redaktør: Bestyrelsen

Kaas
Bestyrelsen
Kontakt:

Program opgradering!

4. jan 2006, 11:06

Opgradering fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0

»Kære Hotline
Sidste år opgraderede jeg fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0 og bemærkede, at det nye program straks begyndte at kræve, at jeg installerede Børn 1.1, 1.2 og 1.3. Det tog en masse tid og brugte en masse ressourcer.
Det stod der ikke noget om i produktspecifikationen for programmet. Oven i købet installerede Kone 1.0 sig selv i alle andre programmer og dukker straks op, når jeg starter computeren ? og det overvåger alle mine aktiviteter.

Gamle programmer såsom Pokeraften 10.3, Drukfest 2.5 og Søndagsfodbold 5.0 virker ikke mere. Når jeg prøver at køre dem, får jeg beskeden: «Du har begået en ulovlig handling. Luk straks alle programmer, der ikke understøttes af Kone 1.0». Det er umuligt for mig at holde Kone 1.0 i baggrunden, mens jeg forsøger at bruge nogle af mine yndlingsprogrammer.

Jeg overvejer at gå tilbage til Kæreste 7.0, men jeg kan ikke engang afinstallere Kone 1.0.

Kan I hjælpe mig?
På forhånd tak.
Den forvirrede og frustrerede bruger«
Svar fra Hotline:
»Kære forvirrede og frustrerede bruger. Dit problem er meget almindeligt, og mange klager over det samme.

Problemet skyldes hovedsagligt en misforståelse. Der er mange mænd, der opgraderer fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0, fordi de tror, at Kone 1.0 hovedsagligt er et nytte- og underholdningsprogram. Der tager de fleste fejl!

Kone 1.0 er et styresystem, der er designet til at styre alt. Det er umuligt at fjerne Kone 1.0 for at vende tilbage til Kæreste 7.0, når Kone 1.0 først er installeret. Nogle har prøvet at installere Kæreste 8.0 eller Kone 2..0, men de endte med at have flere problemer, end de før havde med Kone 1.0.

Vi anbefaler at du beholder Kone 1.0 og får det bedste ud af situationen. Systemet vil køre helt perfekt, så længe du tager hele ansvaret for alle almindelige programfejl, lige meget hvad de skyldes. Det bedste du kan gøre er straks at skrive: \UNDSKYLD, før styresystemet vender tilbage til normal.

Kone 1.0 er et storartet program, men det kræver en høj grad af vedligeholdelse. Du kan overveje at købe mere software for at forbedre ydeevnen. Vi anbefaler Blomster 2.1, Chokolade 5.0 eller i ekstreme tilfælde softwarepakken Pels 2000.

Men du må under ingen omstændigheder installere Veninde i Miniskørt 3..3! Dette program understøttes ikke af Kone 1.0 og vil resultere i, at Kone 1.0 afinstallerer sig selv og samtidig fjerner ca. 50 pct. af systemressourcerne. Veninde i Miniskørt 3.3 er i øvrigt et program, der kræver store systemressourcer og vil derfor ikke kunne køres med den begrænsede kapacitet, der er tilbage, efter at Kone 1.0 har afinstalleret sig selv.
Med venlig hilsen Hotline«

MVH Lars Kristensen
Brugeravatar
Saab-daniel
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:

4. jan 2006, 11:17

Hehe... Ikke dumt, og sikkert meget sandt :D
Daniel.
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8

http://www.fischer-saab.com/
christian-bp
EXTREME SAAB FREAK

4. jan 2006, 11:33

Helt iorden humor...
SAAB 99, 900t16- Svensk stål forgår aldrig....
Hvis du skal køre fra flokken, skal der stå saab på bloken!
Brugeravatar
dragedems

4. jan 2006, 12:01

Jeg installerede Kone 1.0 i 1992, og programmet craschede nytårsaften år 2000... p.g.a. indtrængende virus... så det kan ikke anbefales... :-(
jeg har siden kørt med en ældre version af Kæreste 9.0 og efter jeg har forbedret softwaren lidt, så kører det bare... ;-)
vh
tdragen
SAAB 9000 CSi 1997
Fruens: Fiat Panda Ciao 1,2 årg. 2011
Brugeravatar
Casper_Ankersen
SAAB-MANIAC
Kontakt:

4. jan 2006, 16:18

dragedems, vil det sige at år 2000 problemet rent faktisk ikke var fup ?
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
sg
ULTRA EXTREME SAAB FREAK

5. jan 2006, 00:33

LOL
Brugeravatar
saabbat
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK

5. jan 2006, 01:22

Hej Lars

Pas på Laila ikke ser denne post.

Bjarne
Bjarne Dalgaa
og900,2,1,93,5dørs,rød, venter
og900 16v, 92, 3 dørs, hvid
0g900, 2,1,`92, 3 dørs, hvid
Og900 2,1,`93, 5 dørs. rødlig
tofteweb.dk
SUPER SAAB FREAK
Kontakt:

5. jan 2006, 07:38

Mht. det med kvinder:

Sakset fra EDB-Prisers off-topic (Deltog i tråden som TBFT)

Der er fundet to nye grundstoffer, som hurtigst muligt vil blive tilføjet det periodiske system:

Emne nr 1: Kvinde.
Symbol: Q.
Atomvægt: Hemmelig.

Fysiske egenskaber:
Oftest rund i formen, Kogepunktet varierer, Kan koge op helt uden advarsel.
Umiddelbart efter fryser emnet oftest til.
Smelter siden hen, hvis det behandles på absolut rigtige måde.
Kan smage meget bittert, hvis emnet ikke behandles korrekt.

Kemiske egenskaber:
Vældigt reaktivt og ustabilt.
Har en meget stærk tiltrækningskraft til Au (=guld), Ag (=sølv) og visse mineraler.
Emnet har en stor absorberende evne af eksotisk mad.
Bliver ofte grønt, hvis det placeres sammen med et bedre eksemplar af samme emne.

Anvendelsesområde:
Meget dekorativt. At eje et smukt eksemplar af emnet giver en høj status og en følelse af succes.

Advarsel: Meget eksplosivt i uerfarne hænder.

Emne nr 2: Mand.
Symbol: Xy.
Atomvægt: 90 kg +/- 30 kg.

Fysiske egenskaber:
Stabilt ved rumtemperatur, men kan let tabe formen.
Svært at finde et godt eksemplar af emnet, da det let ruster eller helt enkelt forfalder efter en vis tid uden omsorg.

Kemiske egenskaber:
Har en evne til at binde sig til Q, så snart det får en chance.
Placeres Xy sammen med et antal Q, kan man se hvordan emnet tiltrækkes af først det ene Q og siden det andet.
Xy kan trives sammen med andre eksemplarer af samme emne. (Til forskel fra Q).
Emnet kan neutraliseres med alkohol.

Anvendelsesområde:
Endnu ukendt. Forsøg har dog vist at visse eksemplarer kan udskille store mængder metangas.
Noget som måske kan anvendes engang i fremtiden.

Advarsel: Ved fravær af Q i for lang tid vil emnet hurtigt gå i forrådnelse og lugte utroligt dårligt.

Det hænder at der med Q følger en eller flere bindinger med grundstoffet Bn af typerne Bn(Xy) eller Bn(Q), og for at rette lidt op på en tidligere misforståelse: Q kan binde sig til mere end en Xy, hvilket ofte ses hvis Xy har opnået et vist grad af henfald, eller har forbundet sig løst til et andet Q eller (sjældnere) Xy.

Bindinger mellem Xy og Q med Bn grundstoffet vedhæftet er normalt ustabile, men det hænder dog at grundstofferne Bn(Xy) og/eller Bn(Q) accepter Xy, og laver en andenhånds-binding til det.

Måden Q og Xy binder sig til hinanden er ofte en metal-binding (Au), selv om løsere bindinger er blevet mere almindelige.

Endelig et reaktionsskema der giver mere end man putter ind:

Q + Xy -> Q|Bn) + Xy

Med Q følger ofte en mere henfalden isotop af Q der kan give problemer i bindingerne mellem Q og Xy, men som også kan vise sig nyttigt hvis Bn(Q/Xy) opstår.

(De tidligere nævnte) Xy under henfald, kan knytte sig løst til en yngre Q under indflydelse af enten Xy($) eller Q(prob) (en såkaldt 'Faderbinding').
Hvilket giver et reaktionsskema noget lig disse:
Xy($) + Q(-$) -> Xy(-$) + Q(-$)
Xy($) + Q(prob) -> Xy(prob) + Q(prob)

Skal forbindelsen Xy(Au)Q adskilles sker det som regel ved tilsætning af enten en Q eller Xy til opløsningen, hvilket resulterer i tilstedeværelsen af 2Adv hvilket så giver skemaet:
Xy(Au)Q($) +(Q/Xy) -> Xy(-$) + Q($) + 2Adv($$$)

Mvh
Thomas T.
"Vi blev født nøgne, våde og sultne. Derefter blev det rigtigt slemt!"

(Suk!) Mondeo 2.0 stc. fra 2000... Desværre...

Nr. 180 (Så hut jeg visker)
Thomas T.
christian-bp
EXTREME SAAB FREAK

5. jan 2006, 12:06

Thomas t: griner!!
SAAB 99, 900t16- Svensk stål forgår aldrig....
Hvis du skal køre fra flokken, skal der stå saab på bloken!
Brugeravatar
T-Slot
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:

5. jan 2006, 14:57

HEj

Hvad pokker har i gang i?????????????? Kode

MVH Slot
Mvh Slot -Medl. nr. 242.
Saab 900S 1991
Saab 9000CDEt 2,3 200Hk, 1995
Saab 9000CST 2,3 200Hk, 1995
tofteweb.dk
SUPER SAAB FREAK
Kontakt:

7. jan 2006, 08:38

Hej Slot :-)

Det er ikke koder men nørd- og kemisnak :-)
Ok.... Jeg vil godt indrømme mit indlæg kan virke øhhh... en smule underligt, for ikke at sige 'langt ude'. Man skal kende lidt til kemi for at den bliver morsom.

MVH
Thomas T.
Aresdk
SAAB-MANIAC

7. jan 2006, 16:08

Bare det kemi jeg har fra folkeskolen er nok til at ligge flad af grin.. er glad for jeg ikke er kemiker :D
// Martin Johansen
http://Saabklub.dk - For dig der er tosset med SAAB.
per
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:

7. jan 2006, 23:04

Hej Thomas

Ret sjovt lavet! -- Vi kan jo brygge lidt videre her. :lol:
Jeg anser artiklen som værende deriveret af Xy med en vis (!) aktivitet.
Dvs. man kan sammenstille ligningen
Xy + n! --> Xy[ :)] + Q[ :)] ; som resultatet af ovennævnte.

Andre der byder ind?

Mvh.,
Per
#101 - En to tur bo -----

P.t. ingen SAAB. Kørselsbehov overtaget af to nye Peugeot 208. En til herren og en til damen.
labr_dk
ULTRA EXTREME SAAB FREAK

8. jan 2006, 16:23

Jamen Per - jeg troede det var Pharma og IT der var din passion - og så viser det sig at være matematik :-)

mvh
Lars
(NNIT).
Livet begynder ved én bar; navnet på min bar er 9-5 aero '00 :-)
per
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:

8. jan 2006, 17:30

Hej Lars.

Ja- det er da helt rigtigt, - men man kan jo godt sige, at der er en vis sammenhæng. Ingen videnskab uden matematik, støkiometri og IT.
Ingen Pharma og diagnostik uden videnskab osv. og hermed er der heller ingen Pharma og diagnostik uden IT. Det hænger da sammen- ik 8)

Lars -- må jeg være så fri, at spørge hvilken afd. du er i? Jeg har da gennem tiden via mit virke haft lidt at gøre med NNIT. Send mig evt. en pm, hvis du ikke vil have det public her .

Mvh.,
Per
#101 - En to tur bo -----

P.t. ingen SAAB. Kørselsbehov overtaget af to nye Peugeot 208. En til herren og en til damen.

Tilbage til "Off Topic !!!"