Hej
Ville høre jer om i har nogle gode steder, hvor man finder en komplet læderkabine?
Det er til en Saab 900 set 5 dørs fra 5/95
Har kigget på Blocket.se og stcs.nu...
Nogle forslag?
Hvor finder man en læderkabine?
Redaktør: Bestyrelsen
- fugmann
- SAAB-PSYCHO
- Kontakt:
Ja, på Ebay.de - der er faktisk en del læderkabiner - jeg tror også, at du kan bruge kabiner fra 9-3, hvis de ikke har side-airbags.
Alternativt kan du vist nok få syet en til ca. 12.000 kr med dørsider!
/Henrik
Alternativt kan du vist nok få syet en til ca. 12.000 kr med dørsider!
/Henrik
SAAB hilsner,
Henrik Fugmann
Det danske vejr er Gajol- og cabrioletvejr!!
Henrik Fugmann
Det danske vejr er Gajol- og cabrioletvejr!!
-
GæstGæ
- LarsHoelgaard
- EXTREME SAAB FREAK
ja havde godt nok hørt, at de skulle være billig i polen..en fra Vagcars.dk havde også fået betrukket hele sin kabine, og han var særdeles tilfreds!
Saab Linear Sportscombi 2.0t - Hirsch
- jlck
- EXTREME SAAB FREAK
Lars900set, Lars du henter en bil i tyskland med læder i
Det kommer til at stå dig i 15-20000 Kr og så har du jo også og lige en motor, gearkasse og karos når delene skal skiftes, ellers har de tit viggen kabiner til salg ved http://www.sdcc.se/ som o kan tilpasses med hensyn til skinner og andet.. 
Er din med Elstole, kan sku ikke lige huske det??
fugmann, 9-3 kabinen passer ikke lige over i en ng900 da skinnerne er anderledes og vist noget med at sæderne er lidt bredere men det kan jo tilpasses..
Er din med Elstole, kan sku ikke lige huske det??
fugmann, 9-3 kabinen passer ikke lige over i en ng900 da skinnerne er anderledes og vist noget med at sæderne er lidt bredere men det kan jo tilpasses..
- jlck
- EXTREME SAAB FREAK
Lars900set, En hurtig søgning på dataophug: http://www.dataophug.dk/menusprog/Pictu ... irma=MOLDR
Ser ud til at være en fin kabine og synes personligt den lyse læderkabine spiller max i en sort bil....
Kontakt info:
Møldrup Autolager
Erhvervsvej 5
9632 : Møldrup
Danmark
86691377
Ser ud til at være en fin kabine og synes personligt den lyse læderkabine spiller max i en sort bil....
Kontakt info:
Møldrup Autolager
Erhvervsvej 5
9632 : Møldrup
Danmark
86691377
- FlorianAreiter
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Måske en bedre idé at købe hele bilen og evt. lave den i stand igen, afhængig af prisen sæffølli....?
Hvad siger I gutter, passer sådan en stue til min Bistrine (?) beige vogn? Og hvad må sådan een koste?Lars900set, En hurtig søgning på dataophug: http://www.dataophug.dk/menusprog/Pictu ... irma=MOLDR
Måske en bedre idé at købe hele bilen og evt. lave den i stand igen, afhængig af prisen sæffølli....?
NG900 2.0 S, 1994, med benzinfyr
nuværende: Volvo V70 2.5 10v, '97
drømmen: 9-3 AeroX
tidligere: OG900i 1989
NG900 2.0 S, 1994, med benzinfyr
nuværende: Volvo V70 2.5 10v, '97
drømmen: 9-3 AeroX