Undskyld !!!
Redaktør: Bestyrelsen
- Aresdk
- SAAB-MANIAC
Det mest tragikomiske er, at det ikke engang er løgn...
// Martin Johansen
http://Saabklub.dk - For dig der er tosset med SAAB.
- svenT16
- SAAB-MANIAC
jeg er ked af at vores lille frihul fra dagligdagen/kosten/samleveren nu skal bruges til noget så røvsygt som politik så please en lille opfordring til alle sammen: lad os gøre det vi er bedst til saaaaaab og intet andet på forhånd tak
MVH. Sven T.
Bilhistorik. Nuværende 9-3 ss 08.
Porsche 911 - 74
Tidl.
99 årg 79
99 årg 81
Og900 aero. (006'eren) årg 87.
9K Aero fra 95
med-lem nr 115 skd..
Bilhistorik. Nuværende 9-3 ss 08.
Porsche 911 - 74
Tidl.
99 årg 79
99 årg 81
Og900 aero. (006'eren) årg 87.
9K Aero fra 95
med-lem nr 115 skd..
- tybach9000
- SAAB NET NYBEGYNDER
- Aresdk
- SAAB-MANIAC
jlck har fat i det rigtige der. Offtopic er.. offtopic, dvs. alt kan diskuteres her, så længe dansk lovgivning ikke overskrides. Og det mener jeg ikke den er blevet i det her tilfælde.
// Martin Johansen
- Gundestrup
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Det er korrekt at vi skal have lov til at diskutere dette emne, så længe det er inde for lovens grænser. Dog vil jeg sige at vi alle bør tænke os om en ekstra gang inden vi skrivet noget i vores forum, så vi ikke bevist eller ubevist kommer til at hælde benzin på et allerede stærkt blussende bål. Det er jo ikke kun os SAAB-nørder der har adgang til denne hjemmeside, men alle der er indehaver af en internet adgang.
Fortsat go' weekend!
Fortsat go' weekend!
MB E220 CDi mit 186HK und 400Nm
Kawasaki ZX9R
Tidligere:
9K 2.3i
9K 2.3T CSE
NG900 2.0T SE
Kawasaki ZX9R
Tidligere:
9K 2.3i
9K 2.3T CSE
NG900 2.0T SE
- Aero-dreamer
- SUPER SAAB FREAK
Men svar mig på hvor meget skal vi finde os i? hvor når må vi blive sure og utilfredse?
men ja, pust ikke til en ild du ikke vil have til at blusse op. Men Elswing, tingene forsvinder ikke ved at tie dem ihjel.
god weekend og lad håbe på fred.
Men svar mig på hvor meget skal vi finde os i? hvor når må vi blive sure og utilfredse?
men ja, pust ikke til en ild du ikke vil have til at blusse op. Men Elswing, tingene forsvinder ikke ved at tie dem ihjel.
god weekend og lad håbe på fred.
SAAB- Not for all, but enjoyed by us!
- dragedems
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

Der er jo ikke meget der tyder på fred lige nu, nu er den danske ambassade i beirut også stukket i brand i dag til middag...
Os der er lidt ældre kan huske mogens glistrup da han var på sit højeste og advarede om muhammedanernes strategi med at ville "erobre" danmark og bestemme over danskerne..... og gøre verden muslimsk med alle midler (hvilket står i koranen at de skal) ...
fik/får han ret ????
Os der er lidt ældre kan huske mogens glistrup da han var på sit højeste og advarede om muhammedanernes strategi med at ville "erobre" danmark og bestemme over danskerne..... og gøre verden muslimsk med alle midler (hvilket står i koranen at de skal) ...
fik/får han ret ????
- Elswing
- EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
ja undskyld, der er ikke meget SAAB og turbotryk over dette emne, bortset fra at SAAB ejere jo tydeligvis har indset at det ikke er ligegyldigt hvordan man kommer fra A til B.
Aero-dreamer, er det som muslim eller kristen du spør ?
og lissom i parforhold, er der ting og emner som man gør klogt i ikke at ta op, hvis man altså har tænkt sig at forholdet skal holde.
og det skulle jeg måske selv ha tænkt på inden jeg kommenterede dette indlæg :-I
og det skulle jeg måske selv ha tænkt på inden jeg kommenterede dette indlæg :-I
9k cse 2.3t/97 + NG9-3 cab.04
- SAW
- EXTREME SAAB FREAK
Tjah sagen er trist! Ingen tvivl om det..
Men at der skal undskyldes for nogle (i mine øjne) harmløse tegninger er jo absurd. Tegningerne kom jo netop som et indslag i debatten om ytringfrihed efter mordet på Theo Van Gogh. Tænk på Salman Rushdie og alle de dødstrusler de flyver gennem luften. Og de mennesker/stater forlanger respekt/tolenrance?! I Saudiarabien er det FORBUDT at have andre religioner - hvor meget respekt og tolerance er det i det???
Hvorfor råber terroristerne altid: allah uh akbar nåt de springer folk i luften eller skærer halsen over på uskyldige???? De gør det jo i Islams navn... nTegningerne var et reelt inslag i debatten..
Det eneste der er godt er at se det "moderate netværk" som Naser Kader har oprettet, men hvor mangler vi i den grad at andre muslimer tager ansvar og afstand fra ekstremisterne...
Men at der skal undskyldes for nogle (i mine øjne) harmløse tegninger er jo absurd. Tegningerne kom jo netop som et indslag i debatten om ytringfrihed efter mordet på Theo Van Gogh. Tænk på Salman Rushdie og alle de dødstrusler de flyver gennem luften. Og de mennesker/stater forlanger respekt/tolenrance?! I Saudiarabien er det FORBUDT at have andre religioner - hvor meget respekt og tolerance er det i det???
Hvorfor råber terroristerne altid: allah uh akbar nåt de springer folk i luften eller skærer halsen over på uskyldige???? De gør det jo i Islams navn... nTegningerne var et reelt inslag i debatten..
Det eneste der er godt er at se det "moderate netværk" som Naser Kader har oprettet, men hvor mangler vi i den grad at andre muslimer tager ansvar og afstand fra ekstremisterne...
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

Jeg kan kun sige tre ting : Kom så igang med E85 Det kan kun gå for langsomt.....
1) Vi har selv rigeligt med olie.
2) Hvis vi virkeligt mener noget med miljø debatten.
3) Importen fra golfen skal ned, helt ned på 0 liter....
1) Vi har selv rigeligt med olie.
2) Hvis vi virkeligt mener noget med miljø debatten.
3) Importen fra golfen skal ned, helt ned på 0 liter....
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- christian-bp
- EXTREME SAAB FREAK
Syntes det har taget helt overhånd for de ekstreme muslimer, det er nogle tegninger!!! De tegninger er grunden til vi har vores ytringsfrihed, og ikke risikere at blive stenet på en offentlig plads..... for dem der interesserer sig for det her emne, kan jeg anbefale at man kigger på www.bmwe30 Der går debatten heftigt mellem danskere og muslimer...
SAAB 99, 900t16- Svensk stål forgår aldrig....
Hvis du skal køre fra flokken, skal der stå saab på bloken!
Hvis du skal køre fra flokken, skal der stå saab på bloken!
- Eg
- SAAB FREAK
- Kontakt:
http://retecool.com/comments.php?id=13539_0_1_0_C
Noget kunne tyde på at andre osse har humor !! Hollænderne støtter ihvertfald lille Dk i denne sag
Som jeg synes er ganske absurd, de stakler skulle bare se de tegninger vi laver af vores egen statsminister ........
Noget kunne tyde på at andre osse har humor !! Hollænderne støtter ihvertfald lille Dk i denne sag
Som jeg synes er ganske absurd, de stakler skulle bare se de tegninger vi laver af vores egen statsminister ........
-
GæstGæ
og lissom i parforhold, er der ting og emner som man gør klogt i ikke at ta op, hvis man altså har tænkt sig at forholdet skal holde.
[/quote]
Jeg ville da nødigt være i et forhold hvor man ikke turde at ta ømtåelelige emner op pga man var bange for forholdet ikke skulle kunne holde. Så må det hellere ende der :-/
Torben E
[/quote]
Jeg ville da nødigt være i et forhold hvor man ikke turde at ta ømtåelelige emner op pga man var bange for forholdet ikke skulle kunne holde. Så må det hellere ende der :-/
Torben E