Er der andre der ønsker at være med er de velkommen til her i tråden at ansøge om optagelse hvilket sikkert vil blive afvist uden grund
og for at starte det hele op med 98 oktan så er & bliver kaas en wonna be nord jyde
Redaktør: Bestyrelsen

Vil lige pointere at århusianere er de eneste der ved hvad ting drejer sig om, dem og så sønderjyder. og du er ingen af delene daniel.Saab-daniel skrev:Forbandede århusianere, i ved ikke hvad i taler om
Og forresten, så er jeg en rigtig Esbjergenser
Daniel.

Det er altså snyd hvis man lægger vægten i...Kaas skrev:Så låser jeg den bare op igenOG JA, jeg vil også vinde i at lægge arm
Jeg kan ikke huske hvad vi kørte den dag vi kørte fra scantun, det eneste jeg kan huske var at jeg ramte omdr. begrænseren i 5 gear, så det må havde gået hurtig9000Turbo skrev:Hvad viste speedo?
For Kaas' speedo viser f.eks. 10 - 12 km for meget i forhold til mit.
M.v.h.
Hov hov, en rigtig mand vejer over 100 kilo! Og ikke den loppe vægt du harRuneSM skrev:Det er altså snyd hvis man lægger vægten i...Kaas skrev:Så låser jeg den bare op igenOG JA, jeg vil også vinde i at lægge arm

Kun en muskel... ?Saab-daniel skrev:haha, helle for at lægge arm med enten rune eller casper så
Hvis man må lægge vægt i, er i færdige
Ellers er jeg bare ringe til det, men er jo også handicappet, mangler en muskel, og det er ikke fair!!!
Bonderøve... rofl
Daniel.
det må jeg vist lige kloge i.Jakob-Jensen skrev:He He.
høj oktan er det man får når man blander hidsige kællinger, dårlige trafikanter og nul sex i længere tid. Så skal i bare se HØJ oktan
Men det kender i vel alt til ikke ??