Applusbilsyn i Esbjerg er drivein-syn så man kommer bare forbi uden at bestille tid først, det er lige noget for mig som ikke altid er så god til det med aftalte tider
900 synet i dag
Redaktør: Bestyrelsen
- Solgaard
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Så fik jeg synet min 900t16 84er hos Applusbilsyn i Esbjerg, mens den rare synsman gik rundt og roste min fine vogn fik jeg en kop kaffe og to gratis aviser Den Blå Avis og Metro avis
Applusbilsyn i Esbjerg er drivein-syn så man kommer bare forbi uden at bestille tid først, det er lige noget for mig som ikke altid er så god til det med aftalte tider
- RuneSM
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Tillykke, så er der ihvertfalde to dejlige år mere i den bil!
Før: Saab 90 8v m/ Turbo // VW Polo '89 1,3 m/ Turbo // Saab 900 2,0 16v m/ Turbo & Megasquirt // Audi 80 // Avensis '01 Sedan
Nu: '01 Avensis Stationcar
Legetøj: BMW E36 316i med turbo. Snart 2,5i Turbo til drift og drag
- RuneSM
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Orv ja. Og du husker magnetventil, ludertrappebeslag og de forblink til mig imorgen? Så må jeg jo vente med det apc til senere 
Før: Saab 90 8v m/ Turbo // VW Polo '89 1,3 m/ Turbo // Saab 900 2,0 16v m/ Turbo & Megasquirt // Audi 80 // Avensis '01 Sedan
- Solgaard
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Jeg var overhoved ikke nervøs over at kører til syn for bilen er 112% i orden og det skal mine SAABer også helst være uanset om jeg skal til syn.
Jeg vil bare rose det fine synssted med gratis kaffe og alt muligt
Efter at have fået synet bilen hos Applusbilsyn i Esbjerg syntes jeg at bilen lugter lidt af en blanding af kaffe og tis... Synsmanden tissed sikkert i bukserne da speederen kom i bund under prøvekørsel
Den lader ellers kun med 1,1 bar tryk 
Jeg vil bare rose det fine synssted med gratis kaffe og alt muligt
Efter at have fået synet bilen hos Applusbilsyn i Esbjerg syntes jeg at bilen lugter lidt af en blanding af kaffe og tis... Synsmanden tissed sikkert i bukserne da speederen kom i bund under prøvekørsel