http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... .70592.htm
Langtfra så Aero-X hot som jeg havde håbet, men det kan forhåbentligt nåes endnu
Saab 9-1 - Hot or not?
Redaktør: Bestyrelsen
- Saab-daniel
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Daniel.
Daniel.
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
- Aero-dreamer
- SUPER SAAB FREAK
- René-Jørgensen
- EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Må nok indrømme at jeg synes den er jævn hot, men var den ægte? Det var ikke det der forfalskede billede?
Synes døren og de bagerste vinduer har lidt præg fra den nye mini, og så alligevel ikke - Men de har i hvert fald lige så meget stil. Synes de har holdt saabs designstil meget pænt samtidig med at den ikke er fucked pga. Størrelsen
Fælge er jo meget en smagssag, men jeg synes sq de er cool og passer godt til bilen. Og et eller andet sted så ville det da være meget fedt hvis man også kunne have en lille/nr. 2 bil, og stadig holde sig til Saab?
Så slipper konen for at bule jeres fine 9k'ere.
Hvis der ligger en af Saabs vanlige motore i (Gerne 2.8 V6 Turbo) så skulle det i hvert fald på ingen måde genere mig at køre i den.
Synes døren og de bagerste vinduer har lidt præg fra den nye mini, og så alligevel ikke - Men de har i hvert fald lige så meget stil. Synes de har holdt saabs designstil meget pænt samtidig med at den ikke er fucked pga. Størrelsen
Fælge er jo meget en smagssag, men jeg synes sq de er cool og passer godt til bilen. Og et eller andet sted så ville det da være meget fedt hvis man også kunne have en lille/nr. 2 bil, og stadig holde sig til Saab?
Hvis der ligger en af Saabs vanlige motore i (Gerne 2.8 V6 Turbo) så skulle det i hvert fald på ingen måde genere mig at køre i den.
www.SaabMuseum.dk
Saab 9-5 Aero 2011, Saab 9-3 Aero 2001, Saab(-Lancia) 600 1985, Saab 900 T16 Aero 1984, Saab 900 T8 1979, Saab Sonett 2 TT 1967, Saab 96 TT 1966, Saab 96 Sport 1963, Saab 96 TT 1962, Saab 92 1955
Saab 9-5 Aero 2011, Saab 9-3 Aero 2001, Saab(-Lancia) 600 1985, Saab 900 T16 Aero 1984, Saab 900 T8 1979, Saab Sonett 2 TT 1967, Saab 96 TT 1966, Saab 96 Sport 1963, Saab 96 TT 1962, Saab 92 1955
- JJ9000CSE
- EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Det ser ikke ud til at være et ægte billede. Der er tydelige spor af computer-manipulering. Om det så er en model fra Saab's fabrikker, eller om det er en motor-journalist der har leget lidt vides ikke.
Personligt synes jeg spidsen er alt for buttet, og at bagenden er for 'klemt' set fra siden... især det at den 'buler ud' på bagklappen får den til at se ud som om nogen har forsøgt at trykke den flad... hvis man skal være rigtig ond så kan man sige den lidt ligner en bagvendt Multipla.... men det skal man jo nok ikke...
Jeg kan godt lide at en Saab har den karakteristiske lange køler, så det 'buttede' look er bare ikke noget der appelerer til mig.
Endelig er jeg ikke så pjattet med farven, men det er selvfølgelig det mindste problem....
- JJ
Personligt synes jeg spidsen er alt for buttet, og at bagenden er for 'klemt' set fra siden... især det at den 'buler ud' på bagklappen får den til at se ud som om nogen har forsøgt at trykke den flad... hvis man skal være rigtig ond så kan man sige den lidt ligner en bagvendt Multipla.... men det skal man jo nok ikke...
Jeg kan godt lide at en Saab har den karakteristiske lange køler, så det 'buttede' look er bare ikke noget der appelerer til mig.
Endelig er jeg ikke så pjattet med farven, men det er selvfølgelig det mindste problem....
- JJ
- RuneSM
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Jeg er med på falsk-vognen, perspektivet ser lidt forkert ud synes jeg.
Før: Saab 90 8v m/ Turbo // VW Polo '89 1,3 m/ Turbo // Saab 900 2,0 16v m/ Turbo & Megasquirt // Audi 80 // Avensis '01 Sedan
Nu: '01 Avensis Stationcar
Legetøj: BMW E36 316i med turbo. Snart 2,5i Turbo til drift og drag
Nu: '01 Avensis Stationcar
Legetøj: BMW E36 316i med turbo. Snart 2,5i Turbo til drift og drag
- Johannesen
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Jo mere man kigger på den, jo grimmere bliver den. Fuldstændig enig med dig JJ den er simpelthen for fedladen og underlig. Der står heldigvis at det er en computerskabt tegning af nogle der hedder Nextline (hvad fanden det så end er), under alle omstændigheder håber jeg satme ikke de har et løg begreb om hvordan den rigtige kommer til at se ud, for det der, er dælme ikke heldigt.
Nuværende vogne i garagen:
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475