Redaktør: Bestyrelsen

Altså den sammenligning hverken kan eller skal man vist forøge at begive sig ud i, begge dele er jo fulkommen himmelsk!dragedems skrev:så er det jo svært at afgøre hvad der er smukkest ? bilen eller papdottir ??

åhhh, ja, gid det var så vel, men det var nu min bonusdatter der blev gift...carsaab skrev:flot flottere smukkest hmmmm ... meen hvem var det lige du blev gift med ??!!! saaben eller kvinden i hvidt.. tillykke anyway)
Hej SpeedySpeedy skrev:Altså den sammenligning hverken kan eller skal man vist forøge at begive sig ud i, begge dele er jo fulkommen himmelsk!dragedems skrev:så er det jo svært at afgøre hvad der er smukkest ? bilen eller papdottir ??
Saabole>>æhhh hvem? Det er vel fair nok at finde bryllupsvognen før man finder den udkårne, ik?
Og selvom Eriks cap er hysterisk flot og lækker tror jeg min egen 96'er skal køre mig den dag det bliver aktuelt. Den har kørt de første 5 bryllupper allerede!

nej sædet kom ikke ud... jeg havde gang i torx 50, passede fint, men skruerne sad så fast at det kostede to skraldenøgler... så der skal nok en kompressornøgle tilsaabole skrev:Tak for, at vi måtte se med. Jeg har aldrig set flottere bryllupsbillede. Hvor de klær hinanden alle 3.
Du fik vist ikke sædet ud?

du har sikkert ret, skulle nok bare ha stået cc... (5dørs)T-Slot skrev:Hej og tillykke.
Hvad fik "svigersønnen" så i medgift??
jo, bjarne, svigersønnen kører s'føli også SAAB, en 9000cs fra 1987, Hmmm der fantes ikke 9000cs'er i 1987