10. jul 2006, 22:43
Hej Martin
Mht. dele, der er et stort antal pushere af V4 dele i DK, der kan anbefales. Dragedems er én af dem, jeg selv den næste, Steen Holtoug fra V4 klubben endnu én og jeg kender de første 10 mere, så det er kun et spørgsmål om at bruge 5 min med mail og/eller tlf...men hvis det at handle dele betyder at smutte ned i Fakta, så tager det kun 5 min og man får intet andet end luft til dækkene.... men dele kan skaffes, også billigt og vi er flere som ved hvor der skal ledes. Kim fra Verninge kan ganske sikkert også skaffe det meste.
Du er altid velkommen til en prøvetur, jeg ruller fra Kbh og henover fyn til vejle lørdag så sig til hvor du vil samles op
Mht. køb, så tjeck lige de svenske sider, der er tit gode V4 til salg for få penge og at smide 5K i afgift er en overkommelig affære. Dog ville jeg selv bruge en smule færre penge på benz til din 9000 en måned eller to og måske smide 5K ekstra på en V4, så er du rigtig godt kørende.
Hertil skal det siges at hvis du har lidt tekniker fingre og har mod på lidt selv, så er en V4 noget af det nemmeste at gå til, selv jeg kan finde ud af det og udtryk som GLT, aktuator og andre fancy vendinger er fuldkommen uanvendelige
Mvh. Anders