dette burde medføre en skarp fordømmelse fra klubben :-)
Redaktør: Bestyrelsen
- Elswing
- EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
- kimnielsen
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Ja av for den Ja japanerne har ikke det problem ( de bliver jo ikke så gamle ) he he
M.V.H Kim Nielsen SAAB BORRIS. 97366137 40186283 mail kim@saab-borris.dk
Ja av for den Ja japanerne har ikke det problem ( de bliver jo ikke så gamle ) he he
M.V.H Kim Nielsen SAAB BORRIS. 97366137 40186283 mail kim@saab-borris.dk
Mvh. Kim Nielsen
6940 Lem St.
40186283
6940 Lem St.
40186283
- Elswing
- EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
- Elswing
- EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

- Kontakt:
Jeg har oplevet det samme med en '75 96 på markveje. Når man havde forfoden på gaspedalen og hælen på bunden, kunne man mærke at gulvet bevægede sig. Den var tæret igennem i overgangen mellem motor-og kabinegulv og hele bilen flexede på markvejen. Man kunne ikke umiddelbart se på bilen at den var så syg.
Motor/gearkasse står nu i garage 2, konserveret, på nok 15. år. Bilen nåede at køre 165.000 og motoren gik utroligt fedt, derfor tømte jeg motorrummet for klumpen.
De kører da altid en tur i bilen, i forbindelse med den rigtige bremseprøve til bilsynet. Bilen er da ikke knækket den vej under drift, det ligner en skade sket under jackning, hvor donkraften har været kørt for langt ind under bilen, i stedet for at løfte på den dedikerede kam umiddelbart bag forpotten.
Motor/gearkasse står nu i garage 2, konserveret, på nok 15. år. Bilen nåede at køre 165.000 og motoren gik utroligt fedt, derfor tømte jeg motorrummet for klumpen.
De kører da altid en tur i bilen, i forbindelse med den rigtige bremseprøve til bilsynet. Bilen er da ikke knækket den vej under drift, det ligner en skade sket under jackning, hvor donkraften har været kørt for langt ind under bilen, i stedet for at løfte på den dedikerede kam umiddelbart bag forpotten.
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262