renovertion af en gammel 900, 89 og er løbet ind i en mangler
nogen som ved hvor man kan få fat i et komplet låssæt til en saab 900, da jeg er ved at være godt træt af at ha 3 nøgler for at handle stort ind (1 sidedør ,1 bagklap og 1 til tænding).
Så hvis der er en af jer gavede sjæle der lige ved hvor jeg kan hente såden et sæt henne ville det være kanont,
BTW bor på sydsjælland
nye låse til 900
Redaktør: Bestyrelsen
- svenT16
- SAAB-MANIAC
omkodning af dine låse kunne osse løse dit problem. det koster ikke andet end et par timer, plus et par gamle låse som du muligvis skal "ofre" for at få kabalen til at gå op. 
MVH. Sven T.
Bilhistorik. Nuværende 9-3 ss 08.
Porsche 911 - 74
Tidl.
99 årg 79
99 årg 81
Og900 aero. (006'eren) årg 87.
9K Aero fra 95
med-lem nr 115 skd..
Bilhistorik. Nuværende 9-3 ss 08.
Porsche 911 - 74
Tidl.
99 årg 79
99 årg 81
Og900 aero. (006'eren) årg 87.
9K Aero fra 95
med-lem nr 115 skd..
- Speedy
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
prøv at kontakte www.verningeauto.dk , han har med garanti adgang til et sæt låse til 900 eller et sæt på hylden. Der er vistnok forskel på låsen på bagklappen til sedan og combicoupe, bare at du er opmærksom på dette når du skal finde dem
Mvh. Anders
prøv at kontakte www.verningeauto.dk , han har med garanti adgang til et sæt låse til 900 eller et sæt på hylden. Der er vistnok forskel på låsen på bagklappen til sedan og combicoupe, bare at du er opmærksom på dette når du skal finde dem
Mvh. Anders
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
- Mac
- SAAB FREAK
- Kontakt:
- pfriis
- ULTRA SAAB FREAK
Du må meget gerne vende tilbage og rapportere dine erfaringer, når du har skiftet låsene. Jeg har et komplet sæt låse (fordøre, bagklap og tænding) liggende - men lurerpasser noget på projektet, da jeg bl.a. skal skille panelet ad for at skifte tændingslåsen.
Jeg har spurgt to mekanikere om de ville skifte låsene og hvad det ville koste - men de blev begge meget fjerne i blikket og uldne i munden.
/peter f
Jeg har spurgt to mekanikere om de ville skifte låsene og hvad det ville koste - men de blev begge meget fjerne i blikket og uldne i munden.
/peter f
- Mac
- SAAB FREAK
- Kontakt:
skal nok sige hvordan det forløber sig, men da ikke noget større problem!!!
håber jeg :S
EDIT: 28/3-07
Så fik jeg delvis fat i nye låse, den til bagklappen kunne han sq ikke skaffe i en 45 graders, "sådan en fætter som kan bruges sammen med centrallås" så det må vi ta en anden dag, jeg har startet med at skifte dem i dørene og har måtte stoppe med tændingslåsen da jeg skulle på arbejde og endnu ikke havde fået åbnet for kassen (gad vide om man SKAL ha stolene ud), nå men ser ikke ud til jeg får al for meget tid indtil den 16. ,kursus og arbejde men skal da nok få set lidt på det
og så lige en ny mangler en sportudstødning til selv samme bil vilm ikke ha det hjemme laved gejl som hænger halvt nede på vejen og ser ud som om det er smidt på med en skovl, det skal sidde lige og se ud som om det er proof
håber jeg :S
EDIT: 28/3-07
Så fik jeg delvis fat i nye låse, den til bagklappen kunne han sq ikke skaffe i en 45 graders, "sådan en fætter som kan bruges sammen med centrallås" så det må vi ta en anden dag, jeg har startet med at skifte dem i dørene og har måtte stoppe med tændingslåsen da jeg skulle på arbejde og endnu ikke havde fået åbnet for kassen (gad vide om man SKAL ha stolene ud), nå men ser ikke ud til jeg får al for meget tid indtil den 16. ,kursus og arbejde men skal da nok få set lidt på det
og så lige en ny mangler en sportudstødning til selv samme bil vilm ikke ha det hjemme laved gejl som hænger halvt nede på vejen og ser ud som om det er smidt på med en skovl, det skal sidde lige og se ud som om det er proof