Hej alle sammen!
I morgen fredag den 23 marts lander de første klubblade i Jeres postkasser/brevsprækker rundt omkring i det ganske land. ! Og det er endnu engang et rigtigt flot klubblad der sendes ud til Jer!
Der er også vedlagt et eksemplar af klubbens vedtægter, samt en indkaldelse til klubbens General forsamling i dagene 18 til 20 maj 2007. Mød endelig op til en rigtig hyggelig weekend i det østjyske!
Men der er desværre ca. 50 medlemmer der endnu ikke har fået indbetalt kontigent for 2007. De vil desværre ikke modtage bladet m.m. før der er overført kr. 300 for 2007.
Hvis Du ikke har indbetalt endnu, så skynd dig at overføre kr. 300 på konto 7160 0000226980 samt navn og adresse.
Hvis du endnu ikke er medlem, så er du selvfølgelig også velkommen til at overføre kr. 300 til ovennævnte konto, og jeg vil da straks eftersende bladet til dig.
Hvis du har betalt, men ikke har modtaget et blad senest tirsdag den 27 marts 2007, ja så send mig lige en PM, så skal jeg kigge lidt nærmere på mine kontoudtog.
Med venlig hilsen
Søren Bukdal Pedersen
Kasserer, Saab Klub DK
P.S. Husk at meddele mig evt. flytning af postadresse, ellers går Postmand Per jo forgæves !
Medlemsblad 01-07 (9éren) er på gaden!
Redaktør: Bestyrelsen
- Søren-Bukdal-Pedersen
- EXTREME SAAB FREAK
Søren Bukdal Pedersen
Saab 9-3 SW 2008 1,8t Hirsch
+ konebil
Saab 9-3 SW 2008 1,8t Hirsch
+ konebil