set på dba:
Saab 9000, '88, sølv, alt i ild, soltag, træk, import fra Schweiz, pæn stand, nysynet, indreg.
9000 som "brandbil"...?
Redaktør: Bestyrelsen
- dragedems
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Eller også er det et ny type militær køretøj med flamme kaster her og der
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

- Kontakt:
Næhh, den har vel bare den specielle feature at den har cigarettænder ab fabrik.
Sundhedsapostlene, som får 5 år mere på alderdomshjem, end os som drikker af dunken, har jo sørget for at cigarettænder og askebægre er tilvalgsudstyr på en nyere Saab.
Jeg ryger jo i min bil, og har i øvrigt ingen spekulationer om værditab og afskrivning og hvad andre synes mine biler er værd, da jeg selv kører dem på skrotten.
Sundhedsapostlene, som får 5 år mere på alderdomshjem, end os som drikker af dunken, har jo sørget for at cigarettænder og askebægre er tilvalgsudstyr på en nyere Saab.
Jeg ryger jo i min bil, og har i øvrigt ingen spekulationer om værditab og afskrivning og hvad andre synes mine biler er værd, da jeg selv kører dem på skrotten.
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
- Saabine
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Tja, jeg må tit høre mine uvidende arbejdskolleger omtale min 99'er som en tank... Måske skulle jeg få monteret et par flammekastere og en kanon på SAABen og lige fyre en salve af mod deres Opel'er og Nissan'er og hvad de nu ellers kører i af konservesdåserCasper_Ankersen skrev:Eller også er det et ny type militær køretøj med flamme kaster her og der
- RuneSM
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Min bliver også omtalt "tanken", men siden der er kommet 3" udstødning på, og jeg så kørte forbi arbejdspladsen med fuld ladetryk, så er den et par gange blevet omtalt som spitfire'n 
Før: Saab 90 8v m/ Turbo // VW Polo '89 1,3 m/ Turbo // Saab 900 2,0 16v m/ Turbo & Megasquirt // Audi 80 // Avensis '01 Sedan
Nu: '01 Avensis Stationcar
Legetøj: BMW E36 316i med turbo. Snart 2,5i Turbo til drift og drag
Nu: '01 Avensis Stationcar
Legetøj: BMW E36 316i med turbo. Snart 2,5i Turbo til drift og drag