Jeg overvejer at købe en OG9-3 '02 Jubi, da jeg synes, man får rigtig meget bil for pengene samt rimelig meget udstyr.
Jeg har imidlertid været ved at læse nogle ældre tests af modellen, og det var ikke ligefrem opmuntrende læsning. Bilmagasinet skriver bl.a. i deres test fra 2002 af netop en Jubi-model, at bilen er direkte kedelig at køre i og virker gammeldags.... passer det??
Flere steder står der, at styretøjet er dårligt og uden respons, og at man ikke har nogen føling med vejen!? Det påpeges også flere steder, at undervognen er alt for blød, og bilen savner noget spændstighed i undervognen, er der nogen, der kan uddybe dette?
Er OG9-3 virkelig så "kedelig" som den bliver gjort til i diverse bilblade? De svenske bilblade er ligeså kritiske som de norske/danske. De tests jeg refererer til er allesammen fra '01 og '02 - bunder bilbladenes kritik i, at OG9-3 var håbløs gammeldags i '01-'02 i.f.t. andre mærker?
Håber, der er nogen, der kan supplere med deres erfaringer med bilen, for jeg har da ikke lyst til at købe en "kedelig" bil!